به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۲۷۸۸۱۲

سیستم جدید سرگرمی پورشه رونمایی شد

سیستم جدید سرگرمی پورشه رونمایی شد
گروه اقتصادی:پورشه از سیستم سرگرمی PCM ۶.۰ با دستورات صوتی پیشرفته و Android Auto رونمایی کرد.اکنون سیستم سرگرمی نسل ششم پورشه از Android Auto همراه با Apple CarPlay پشتیبانی می‌کند. برنامه Track Precision نیز به کمک GPS بهینه سازی شده است.
 
پورشه قصد دارد خودروی اسپرت خود را مجهز به فناوری اطلاعات و سرگرمی نسل جدید کند. PCM 6.0، سیستم جدید پورشه با هدف ارائه اطلاعات به رانندگان ارائه می شود.  برای مبتدیان، PCM ۶.۰ دارای فونت‌ها، آیکون‌ها و طرح بندی‌های دوباره طراحی شده و ادغام بیشتر Apple CarPlay است. همچنین دارای قابلیت Android Auto برای اولین بار است. به روزرسانی‌های بیش از حد باعث می‌شود که رانندگان پورشه همیشه آخرین نسخه نرم افزار را داشته باشند.

پورشه دستیار صوتی را نیز بهبود داده است بدین معنا که با گفتن "Hey Porsche" سیستم را فعال می‌کند (همچنین می‌توانید از یک دکمه روی صفحه یا فرمان استفاده کنید)، که می‌تواند لیستی از کلمات و عبارات را ترجمه کند. دستیار صوتی همچنین می‌تواند عملکرد‌هایی مانند صندلی‌های ماساژ، کنترل آب و هوا و نور محیط را به همراه دستورات تلفن و ناوبری تنظیم کند. سیستم ناوبری اکنون می‌تواند مسیر‌ها را با سرعت بیشتری به روز کند و به راننده بگوید که با چه مسیری می تواند به مقصد برسد تا به کاهش زمان رفت و آمد کمک کند.

افزایش ادغام اپل موزیک (Apple Music) به رانندگان امکان می‌دهد تا به فهرست موسیقی های خود در تلفن دسترسی داشته باشد، به شرط اینکه قبلاً به سیستم وارد شده باشند. یک راننده همچنین می‌تواند آهنگی را که از رادیو گوش می کند، به فهرست Apple Music خود اضافه کند.

پورشه همچنین برنامه Track Precision را بهبود بخشیده است. این برنامه اکنون می‌تواند از طریق Apple CarPlay اجرا شود و دارای یک رابط تجدید نظر شده است. این برنامه می‌تواند با استفاده از GPS برای افزایش دقت، زمان‌های دور را ضبط کرده و داده‌ها را برای ۳۰۰ آهنگ در سراسر جهان ردیابی کند.

 اگرچه بارگیری برنامه ها رایگان است، اما برای کارکرد خودرو باید به Wi-Fi و همچنین بسته Sport Chrono مجهز بود. این سیستم اگرچه در ابتدا فقط در اتومبیل‌های اسپرت ۹۱۱ و ۷۱۸ موجود بود، اما این برنامه به Cayenne، Taycan و Panamera گسترش خواهد یافت.

PCM ۶.۰ قبل از حضور در Cayenne، Taycan و Panamera در پورشه ۹۱۱، ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد. هیچ برنامه‌ای برای به روزرسانی سیستم روی ۷۱۸ کیمن و باکستر وجود ندارد و هنوز نمی‌دانیم چه زمانی این سیستم به Macan راه پیدا می‌کند. انتظار می‌رود مدل‌های پورشه مجهز به سیستم جدید در اواخر سال ۲۰۲۱ یا اوایل سال ۲۰۲۲ به فروش برسند.
برچسب ها: پورشه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها