به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب : ۲۷۸۸۵۵
دادستان اصفهان:

نمی‌توانیم آمار کشته‌های آبان ۹۸ را اعلام کنیم

گروه سیاسی: دادستان اصفهان در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد در خصوص حوادث آبان ۹۸ نیز ابراز داشت: متأسفانه اتفاقات نامناسبی در این ایام پیش آمد، معترضان واقعی اتوبوس آتش نمی‌زنند، بانک را خراب نمی‌کنند بلکه معاندان این کار را انجام می‌دهند.
نمی‌توانیم آمار کشته‌های آبان ۹۸ را اعلام کنیم
علی اصفهانی صبح یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع)، هفته قوه قضائیه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای هفتم تیر ماه و تبریک حضور غرور آفرین مردم ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: مشارکت در انتخابات توصیه شده بود و این توصیه بحق عملیات شد و مردم با حضور خود افتخار دیگری را برای نظام اسلامی به ثبت رساندند و بتوانیم با دوره جدید به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی بازگردیم و اعتماد عمومی مردم را به نظام حاکمیت برگردانیم.
دادستان اصفهان در خصوص حوادث آبان ۹۸ نیز ابراز داشت: متأسفانه اتفاقات نامناسبی در این ایام پیش آمد، معترضان واقعی اتوبوس آتش نمی‌زنند، بانک را خراب نمی‌کنند بلکه معاندان این کار را انجام می‌دهند و با این افراد به صورت ویژه برخورد شدند، برخی شهید تلقی شدند و برخی دیه دریافت کردند اما نمی‌توانیم آمار مرگ و میر را اعلام کنیم و چنانچه در سطح کشوری صلاح بدانند اعلام خواهیم کرد. وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده قاچاق سوخت در منطقه مهردشت ابراز داشت: این پرونده در مرحله رسیدگی است و به زودی به دادگاه ارسال خواهد شد.
اصفهانی در خصوص تشکیل پرونده برای معاونان راه و شهرسازی سابق استان اصفهان ابراز داشت: این پرونده مربوط به پروژه گل نرگس است، بازپرس در حال بررسی است، برخی از افراد با وثیقه آزاد هستند و پرونده همچنان در مرحله تحقیقات است. وی در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت پرونده فردی که ادعا می‌کرد امام زمان است، گفت: این فرد با قرار بازداشت موقت دستگیر و به زندان منتقل شد، اختلالات روانی و سابقه بستری در بیمارستان مدرس را دارد اما در نهایت منتظر اعلام نتایج پزشکی قانونی هستیم تا حکم نهایی در خصوص این فرد صادر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها