به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۲۷۸۸۵۷

بیت‌کوین تا کجا ریزش می‌کند؟

بیت‌کوین تا کجا ریزش می‌کند؟
گروه اقتصادی: رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پرفروش پدر پولدار و پدر فقیر انتظار دارد بیت‌کوین تا محدوده ۲۴ هزار دلار ریزش کند. او می‌گوید: بزرگ‌ترین سقوط تاریخ رقم می‌خورد.

پیش‌بینی بزرگ‌ترین سقوط تاریخ
رابرت کیوساکی نویسنده و سرمایه‌گذار مشهور پیش‌بینی کرده که بزرگ‌ترین سقوط تارخ جهان در راه است. کیوساکی در توئیتر خود نوشت:« بزرگ‌ترین حباب تاریخ جهان تخلیه می‌شود. بزرگ‌ترین سانحه در تاریخ جهان در آینده. خرید بیشتر طلا و نقره در انتظار کاهش قیمت بیت‌کوین به ۲۴ هزار دلار. بهترین زمان برای ثروتمند شدن»
با این حال کیوساکی در رابطه با دلایل خود از این پیش‌بینی یا فکت‌های نزولی بازار چیزی نگفت.
 
هینگامی که قیمت بیت‌کوین در ماه می به میزان قابل توجهی کاهش داشت رابرت کیوساکی از به مردم توصیه کرد که در قیمت پایین رمزارز بخرند. او گفت: بیت‌کوین در حال ریزش است و این خبر خوبی محسوب می‌شود و اکنون فرصت شماست تا رمزارز بخرید و دست از غر زدن بردارید. کیوساکی همچنین گفت اگر قیمت بیت‌کوین به ۲۷ هزار دلار برسد دوباره خرید این ارز را شروع می‌کند.

کیوساکی معتقد است دلار آمریکا در حال مرگ است و توصیه می‌کند کسی دلار ذخیره نکند و طلا، نقره و بیت‌کوین را دارایی خوبی می‌داند.اگرچه کیوساکی عقیده دارد بیت‌کوین تا ۲۴ هزار دلار ریزش می‌کند اما هنوز عقیده دارد این ارز در پنج سال آینده به ۱/۲ میلیون دلار می‌رسد. کیوساکی عقیده دارد چاپ پول بیش از حد باعث کاهش ارزش دلار و جذابیت بیت‌کوین می‌شود.
مرجع : تجارت نیوز
برچسب ها: بیت کوین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها