به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۲۷۸۸۷۱

سرقت از اماکن پایتخت با خودروهای سرقتی

سرقت از اماکن پایتخت با خودروهای سرقتی
گروه حوادث: رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان خودروی لیفان که بعد از سرقت خودرو از شهروندان زورگیری می‌کردند خبر داد.سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: ۱۴ خرداد ماه خبری مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی لیفان توسط دو آقا و خانم به کارآگاهان گشت پلیس آگاهی مخابره شد.
 
وی افزود: یافته‌ها حاکی از آن بود که سارقان پس از سرقت خودرو دست به سرقت‌های متعدد و زورگیری از شهروندان و مغازه‌ها همراه با سلاح سرد در محدوده شرق تهران زدهاند که با توجه به حساسیت موضوع گشت زنی هدفمند برای شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار واحد‌های گشتی پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی گفت: در ادامه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی در ساعت ۴ بعد از ظهر بیست و دوم خرداد ماه حین گشت زنی در محدوده خیابان پیروزی به خودروی لیفان که دارای راننده و سرنشین بود برخوردند و با استعلام از مرکز پیام مشخص شد دارای سابقه سرقت از حوزه کلانتری ۱۰۹ بهارستان است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: راننده با مشاهده واحد گشت متواری می‌شود که افسر اکیپ به منظور جلوگیری از خسارت‌های احتمالی و هشدار با رعایت قانون بکارگیری سلاح و حقوق شهروندی اقدام به شلیک تیر هوایی کرده و با هوشیاری اعضای اکیپ با غافلگیری و ایجاد ترافیک مصنوعی خودرو مسروقه متوقف شد.

یوسفوند افزود: متهمان به اسم «فرامرز» و سرنشین آن به اسم «سهیلا» را دستگیر و بر اساس بررسی‌های انجام گرفته، متهم ردیف اول دارای سوابق متعدد سرقت خودرو و داخل خودرو از محدوده پایگاه ششم و متهم ردیف دوم دارای سابقه متعدد سرقت داخل خودرو، سرقت منزل و چاقوکشی در سطح شهر از محدوده پایگاه ششم هستند.
رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی گفت: کارآگاهان در بازرسی از داخل خودرو نیز دو قبضه سلاح شمشیر و یک دیلم و از داخل کیف سرنشین یک قبضه چاقو کشف می‌کنند، موضوع سریعا به مرکز پیام اطلاع و نهایتا گزارشی در این خصوص تنظیم و خودرو به پارکینگ هدایت و متهمان برای سیر مراحل قانونی و بررسی بیشتر تحویل اداره دوم پلیس آگاهی شدند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: سرقت حوادث
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها