کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اکبری: قرار بود من دستیار ایرانی الکنو باشم

31 خرداد 1400 ساعت 10:33


گروه ورزشی: تیم ملی والیبال با هدایت ولادیمیر الکنو در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال حضور دارد. محمدرضا تندروان و پیمان اکبری در اردوهای تیم ملی حضور داشتند و در نهایت تندروان به عنوان تنها مربی ایرانی دستیار الکنو برگزیده شد.

پیمان اکبری مربی تیم ملی والیبال در برنامه لیگ والیبال ملت‌های ۲۰۲۱ در شبکه ورزش بالاخره سکوتش را شکست و گفت: واقعیت این است که سکوت کردم و می‌کنم تا حاشیه‌ای گریبانگیر تیم ملی نشود. تیم ملی اولویت است و باید چه با حضور پیمان اکبری و چه در غیاب من، نتیجه کسب کند. پس از جدایی کولاکوویچ اتفاقاتی رخ داد اما صحبت دوستان این بود که اگر قرار است یک مربی ایرانی در نیمکت تیم ملی حضور داشته باشد آن من باشم!
وی تأکید کرد: با این شرایط پذیرفتم اما متأسفانه اتفاقاتی رخ داد که در حال حاضر نمی‌خواهم خیلی راجع به آن صحبت کنم اما سند معتبر دارم که خواسته الکنو و دستیارش این بود که من به عنوان مربی در نیمکت حضور داشته باشم.

اکبری ادامه داد: تا به امروز هیچ جا به این موضوع نپرداخته ام چراکه نمی‌خواهم برای تیم ملی حاشیه ایجاد شود. بیشتر از این نیز ادامه نخواهم داد. ابتدا آرزو می‌کنم که تیم ملی در مسابقات موفق باشد، پس از پایان المپیک مفصل با داورزنی درباره برخی مسائل صحبت خواهم کرد.وی در پایان تأکید کرد: همه اهالی والیبال جریان کنار رفتن من را می دانند اما مردم عادی در این زمینه سوالاتی می‌پرسند که پس از المپیک ریو حتماً درباره آن صحبت خواهم کرد.


کد مطلب: 278939

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/278939/اکبری-قرار-دستیار-ایرانی-الکنو-باشم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir