کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عنایتی:مشکل استقلال آبروداری در آسیا بود

ایلنا , 31 خرداد 1400 ساعت 12:11


گروه ورزشی: تیم هوادار با رضا عنایتی در صدر جدول لیگ دسته اول ازادگان قرار دارد و این مربی تلاش می کند با این تیم به لیگ برتر صعود کند. دراستانه هفته سی ام لیگ دسته اول و همچنین شرایط استقلال با عنایتی همکلام شدیم

* تیم‌تان در این هفته از لیگ آزادگان باید به مصاف گل ریحان البرز برود؟
این بازی سخت‌تر از بازیهای دیگر است. درست است که آنها در رده آخر جدول رده‌بندی لیگ یک قرار دارند اما بسیار حریفی قابل احترام و غیرقابل پیش‌بینی هستند. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و اگر یک لحظه غفلت کنیم دیگر فرصت جبران نخواهیم داشت. 

* به نظرتان هوادار به لیگ برتر صعود خواهد کرد؟ 
به نظر من هوادار و مجموعه‌ این تیم همین حالا هم قهرمان است. با همه مشکلاتی که ما داشتیم و نزدیک به 10 ماه است که اسپانسر نداریم اما بچه‌ها هم‌قسم شدند و تیم به این جایگاه رسید. 

* تیم ملی هم توانست به مرحله بعدی جام جهانی 2022 قطر راه پیدا کند؟
خیلی کسر شأن بود که تیم ملی از این مرحله عبور نکند و به نظرم اصلا جای خوشحالی ندارد که ما از این مرحله صعود کرده‌ایم اما بعد از اتفاقاتی که در دور رفت افتاد، این جای خوشحالی دارد که تیم ملی به یک خودباوری رسید. ما بازیکنان حرفه‌ای خیلی خوبی داشتیم و همین حالا هم باید در مرحله بعدی یک برنامه‌ریزی خوب داشته باشیم زیرا با حریفان سرسخت‌تری بازی خواهیم داشت. این نسل از فوتبال ما درگیر حضور در جام جهانی است و اگر این اتفاق نیفتد شوک بزرگی به فوتبال ایران وارد خواهد شد. 

* به نظرتان اسکوچیچ باید بماند؟ 
تصمیم‌گیرنده در این باره من نیستم زیرا فدراسیون فوتبال و هیات رئیسه باید در این خصوص اظهار نظر کنند. به نظر من در این بازیها نمی‌توان عملکرد کادر فنی را سنجید زیرا بیشتر استرس و هیجانات بر تیم ملی قالب بود اما این را هم باید در نظر بگیریم که اسکوچیچ کار بزرگی کرد و در واقع ریسک بزرگی انجام داد که هدایت تیم ملی را در این برهه قبول کرد. 

* نظرتان در خصوص عملکرد آزمون و طارمی چیست؟ 
نباید اسم خاصی از کسی بیاوریم، ما از خط دروازه علیرضا بیرانوند تا خط حمله همه فوق‌العاده عمل کردند و به نظرم در این تیم ملی همه چیز سر جای خودش است و حیف است که ما در جام جهانی قطر حضور نداشته باشیم. 

* این روزها تیم سابق‌تان استقلال شرایط خوبی ندارد؟
نمی‌دانم در مورد استقلال چه بگویم. احساسات میلیون‌ها هوادار نادیده گرفته شده و هیچ‌ کس به داد این تیم نمی‌رسد.. عده‌ای قصد دارند این تیم را خراب کنند اما مطمئن باشید پشتوانه هواداران این اجازه را به آنها نمی‌دهد و مطمئن باشید روزی از این کارها خسته می‌شوند. فکر می‌کنم علت اینکه می‌خواهند استقلال را بزنند آبروداری این تیم در آسیا بوده است.


کد مطلب: 278975

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/278975/عنایتی-مشکل-استقلال-آبروداری-آسیا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir