به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۲ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۲۷۹۰۰
مشاور ارشد رییس‌جمهور :

سفرهاي‌استانی، مصوبات چندصدتایی ندارد

گروه سياسي:​ مشاور ارشد رییس‌جمهور در آستانه انجام اولین سفر استانی رییس دولت تدبیر و امید این سفرها را متفاوت با سفرهای استانی انجام شده در دولت‌های نهم و دهم توصیف کرد و تصریح کرد: دولت بنای این را ندارد که بیش از آنچه که باید، حقیقت افعالش را تبلیغ کند.
سفرهاي‌استانی، مصوبات چندصدتایی ندارد
محمدرضا صادق در نشستی با دانشجویان دانشکده خبر در بیان جزئیات سفر استانی رییس جمهور به استان خوزستان، درباره تفاوت‌های سفر استانی روحانی با سفرهای دولت قبل و ویژگی‌های سفر رییس‌جمهور به استان خوزستان، گفت: جلسه هیات دولت در این سفر برگزار نمی‌شود، ضمن این‌که استقبال مردمی نیز در این سفر نخواهیم داشت.وی تاکید کرد که این سفرها به آن شکل تبلیغاتی که انجام می‌شد، مورد نظر دولت نیست؛ چرا که بحث حفظ کرامت مردم و توجه به این‌که دولت در خدمت مردم است مورد توجه است.

مشاور رییس‌جمهور همچنین تاکید کرد: ما در این سفرها مصوبات چندصدتایی نداریم. صادق درباره اظهارات اخیر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دیدید که آقای روحانی در نشست خود با اصحاب هنر گفتند که دولت نگران کارت زرد نیست و حتی قول دادند که شرایطی برای احیای سمفونی تهران مدنظر قرار بگیرد، ولو اینکه کارت زرد دیگری در راه باشد. به هر ترتیب صحبت‌های آقای جنتی در مجلس دیدگاه دولت بود و بر آن اساس دولت مسائل را دنبال می‌کند.وي افزود: دولت بنای این را ندارد که بیش از آنچه که باید حقیقت افعالش را تبلیغ کند. افعالی که دولت و وزارتخانه‌ها دارند در معرض قضاوت افکار عمومی از طریق رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

مشاور ویژه رییس‌جمهور افزود: همه باید به خواست مردم و توجهات آنها تمکین کنند و بدانند که این خواست مردم در راستای رضایت الهی است. گرچه رسانه‌ها‌یی هم وجود دارند که از آنها استفاده ناصحیح می‌شود و برای اغراض خاص شکل گرفتند که البته این موضوع به هیچ وجه مورد پسند نیست. وی تاکید کرد: دولت از انتقاد خوفی ندارد، اما برخی رسانه‌ها هستند که به دولت اتهام می‌بندند و اخبار غلط منتشر می‌کنند.

از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی با رعایت معیارهای قانونی استفاده شود
دانشجوی دیگری درباره نوع نگاه دولت به شبکه‌های اجتماعی از جمله فیس‌بوک از صادق پرسید که وی با بیان اینکه من خودم در فیس‌بوک عضویت ندارم، افزود: نگاه دولت این است که از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی با رعایت معیارهای قانونی استفاده شود. شبکه‌های اجتماعی که روز به روز هم گسترش خوبی پیدا کرده‌اند می‌توانند به عنوان یک فرصت مدنظر قرار بگیرند. دستیار ویژه رییس‌جمهور در مورد ارتباط دولت با رسانه‌ها، اظهار کرد:‌ دولت تاکنون از رسانه‌ای شکایت نکرده اما برخی از رسانه‌ها تخریب‌هایی را متوجه دولت کرده‌اند که به حق نبوده و دولت هم سکوت کرده است.

دولت بنا ندارد گند‌م‌نمایی و جوفروشی کند
صادق همچنین اظهار کرد: این دولت بنا ندارد گند‌م‌نمایی و جوفروشی کند. از یک طرف وجود منتقد را ضرورت بداند و از طرف دیگر او را مورد شماتت قرار دهد. وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: دانشجویان می‌توانند نظرات و فعالیت‌های تحقیقی خود را نسبت به موضوعات مورد نظرشان در دولت انجام دهند و نتیجه‌اش را منتشر کنند و ما هم برای انتشار موضوعات به آنها کمک می‌کنیم.
مرجع : ايسنا

رزمنده دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۲ ۱۷:۴۰
قدم ایشان بر خاک مقدس خوزستان را گرامی میداریم.حال که برنامه استقبال وجود ندارد(البته حیف که نمیشود ارادت خود را حضوری نشان دهیم)ولی قدمشان بر دیده ی ما. (198245)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۲ ۱۹:۳۴
مردم به هر خدمتگزاری با هر گرایش سیاسی ارادت دارند،میزان احترام به میزان توجه به خواست مردم و تامین مطلوب نیازهای انان وابسته است.
تامین حقوق مردم توسط حکومتها منجر به رضایت و همراهی مردم در برنامه های انان میشود... (198290)
123
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۲ ۱۷:۴۹
سیاست دولت قبلی گدا پروری بود مردم را به بهانه های مختلف مثل نامه هایی که هنوز سربسته درانبارها خاک می خورند دورخودش جمع میکرد یه جورایی یه احساس نیاز در مردم ایجاد کرده بودندکه اگه دست به دامان دولت بشن نیازشون برطرف میشه ولی نیازشون برطرف نشد همون....... (198246)
نجات کارون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۲ ۱۸:۵۲
امیدوارم خبرهای خوشی از حضور اقای روحانی در خوزستان به مردم برسد،مردم خوزستان از دولت اقای روحانی انتظار دارند که برای معضل کم ابی و خشکی رودخانه کارون برنامه ریزی مدونی انجام شود و طرحهای غیرکارشناسی انتقال اب از سرچشمه های رود کارون که منجر به نابودی این شاهرگ حیات خوزستان میگردد، برای همیشه متوقف و به بایگانی سپرده شود. (198262)
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۲ ۲۰:۲۹
سانسور؟ (198308)