کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درخشان:

دلیل ناکامی تراکتور، تیم‌های دیگر نیستند

ایرنا , 31 خرداد 1400 ساعت 13:19


گروه ورزشی: تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته موفق شد تا در سوپرجام باشگاه‌های ایران تراکتور را شکست دهد و برای چهارمین سال متوالی قهرمان این سوپرجام شود.حمید درخشان در مورد عملکرد سرخپوشان در این دیدار، اظهارات سرمربی تراکتور علیه سرخپوشان و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

یک سوپرجام دیگر به فهرست افتخارات پرسپولیس در این سال‌ها اضافه شد. نظر شما در این باره چیست؟
خوشبختانه پرسپولیس الان شرایطی پیدا کرده که هواداران فقط به کسب جام راضی هستند و بازیکنان هم به خوبی این موضوع را می دانند و برای خوشحالی هواداران تلاش می کنند. این آخرین قهرمانی پرسپولیس نخواهد بود و این قهرمانی‌ها ادامه خواهد داشت.

بازی با تراکتور چطور بود؟
در نیمه اول بازی چنگی به دل نزد اما رفته رفته شرایط بهتر شد. البته با توجه به اینکه بازیکنان حدود ۲۰ روز دو دسته تقسیم شده بودند و قالب تیم اصلی در اردوی تیم ملی بودند. سایر بازیکنان هم از شرایط مسابقه دور بودند طبیعی بود که تیم نتواند در ابتدا عملکرد همیشگی خود را داشته باشد اما در نیمه دوم بازیکنان بیشتر با هم هماهنگ شدند و در نهایت هم بازی را با بهترین عملکرد به پایان رساندند.

کسب این جام آیا باعث نمی‌شود بازیکنان مغرور شوند و کار برای ادامه لیگ سخت شود؟
این قهرمانی مسوولیت بازیکنان را بیشتر می کند. بازیکنان با تجربه‌ای داریم که به خوبی شرایط را درک می کنند و برای قهرمانی در لیگ می‌کوشند.

در پایان این بازی سرمربی تراکتور اعلام کرد که این تیم تاوان خصوصی بودنش را می دهد و برتری پرسپلیس را به برخی حمایت‌ها ربط داده بود. نظر شما در مورد این اظهارات چیست؟
تراکتور یکی از پولدارترین تیم های خصوصی ایران است و از این نظر در شرایط خیلی خوبی قرار دارد. آنها بازی را فنی واگذار کردند و دنبال موفقیت خود خارج از تیمشان نگردند. این اظهارات منطقی نبود. آنها فنی باختند.

ادامه لیگ را برای پرسپولیس چطور می‌بینید؟
راه برای قهرمانی سخت است اما باید همه حواسمان را معطوف بازی‌های آینده کنیم تا بتوانیم پنجمین قهرمانی متوالی را شاهد باشیم.

یعنی شما پنجمین قهرمانی متوالی لیگ را هم برای پرسپولیس می‌دانید؟
بله. این تیم شخصیت قهرمانی را دارد و به طور حتم امسال هم قهرمان لیگ خواهد شد.


کد مطلب: 279009

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/279009/دلیل-ناکامی-تراکتور-تیم-های-دیگر-نیستند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir