کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عجیب ترین چیزهایی که آنلاین فروخته می شوند

31 خرداد 1400 ساعت 13:42


گروه اقتصادی: در این مطلب با محصولات عجیب اینترنتی آشنا خواهید شد. امروزه مردم طرفدار خرید از فروشگاه‌های مجازی هستن، چون بدون هیچ زحمتی میتونن کالای مورد علاقشون رو آنلاین خرید کنن. اما در بین این فروشگاه‌ها مواردی هم هستن که مطمئنا دوست ندارید هیچوقت ازشون خرید کنید، چون محصولات عجیبی دارن که حتی باور کردنشون هم سخته چه برسه به خریدنشون. در ادامه با این محصولات عجیب اینترنتی آشنا بشید.
 

اورانیوم
اورانیوم یکی دیگه از محصولات عجیبیه که میشه آنلاین خرید کرد. نمی‌دونم هدف کسانی که اورانیوم میخرن چیه؟ اما باید بگم کسانی که برای انجام آزمایشات علمی برای کودک دوزاده ساله خودشون اورانیوم می‌خرن باید به روش تربیتی خودشون به عنوان پدر و مادر شک کنن.

دندان واقعی
یکی از کالا‌هایی که اینترنتی فروخته میشه و شاید شما رو یاد قتل‌های زنجیره‌ای بندازه دندان‌های واقعی است. یکی از فروشگاه‌هایی که دندان واقعی میفروشه فروشگاهی است به نام etsy. شاید از نظر ما عجیب بیاد، ولی برای خیلیا خریدن دندان واقعی خیلی طبیعیه. به عنوان مثال هنرمندانی هستن که دوست دارن با وسایلی مثل دندان هنرنمایی کنن.

ردیاب یوفو
یکی از نظریه‌هایی که اختلاف نظر‌های زیادی در موردش هست وجود آدم فضایی هاست. اگر آدم فضایی‌ها وجود داشته باشن احتمال این که به خونه هامون بیان هم ضعیفه، اما همانطور که گفته شده اون‌ها وجود دارن و بالاخره یک روز به کره زمین میان. پس باید آمادگی لازم رو برای این اتفاق داشته باشیم. به همین دلیل در سایت آمازون محصولی به نام ردیاب یوفو به قیمت ۹۰ دلار فروخته میشه. با این دستگاه میشه تشخیص داد که آیا این موجودات در حوالی خانه هستند یا نه.

سلبریتی‌ها
مطمئنا نمیشه تو فضای مجازی یا هر جای دیگه آدم‌ها رو خرید و فروش کرد. اما اگه علاقه زیادی به سلبریتی‌ها دارید و انقدر پول دارید که نمی‌دونید چجوری باید خرجش کنید میتونید یکی از اون هارو برای یه مناسبت یا مهمانی خاص استخدام کنید.

تانک
تا حالا به این فکر کردید که اگه یه روزی دشمن به خونه هاتون هجوم آورد چجوری باید از خودتون دفاع کنید؟ مطمئنا با وسایل آشپزخونه نمیشه در مقابل دشمن دفاع کرد. نگران نباشید، چون سایتی به اسم mortarinvestments با اضافه کردن تانک به محصولاتش خیال همه رو راحت کرده.

زمین در کره ماه
شاید تا به حال این شانس رو نداشتید که روی کره زمین برای خودتون صاحب یک زمین و ملک شید. اما می‌تونید در یک کره دیگه مثل کره ماه شانس صاحب ملک شدن رو به خودتون بدید. درسته داریم در مورد کره ماه حرف میزنیم. شاید هیچوقت نتونید پاتون رو روی کره ماه بزارید، اما میتونید اونجا صاحب یک قطعه زمین بشید. برای خریدن زمین در کره ماه باید وارد سایت lunarland بشید و با پرداخت ۳۰ دلار صاحب یک هکتار زمین بشید. شاید به نظر مسخره بیاد، اما واقعیت داره.


کد مطلب: 279018

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/279018/عجیب-ترین-چیزهایی-آنلاین-فروخته-می-شوند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir