کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کراس اوور مازراتی Grecale رسما رونمایی شد

31 خرداد 1400 ساعت 13:47


گروه اقتصادی:مازراتی Grecale به طور رسمی بر اساس نمونه‌های اولیه رونمایی شده است.مازراتی مشتاق ساخت شاسی بلند Grecale است. این کارخانه خودروسازی اکنون اولین تصاویر رسمی از این خودرو را نه فقط از طریق تیزر‌های مبهم یا تصاویر سایه دار، بلکه با نمایش نمونه‌های اولیه استتار شده در مجامع عمومی منتشر کرده است.
 

 در حقیقت، این خودروساز ایتالیایی ماه گذشته عکس‌های رسمی از Grecale پیچیده را منتشر کرده است که در خط تولید این شرکت در زیر لوانته جای خواهد گرفت؛ با این اوصاف، ارائه‌های غیررسمی از این مشاهدات سرجای خود باقی مانده است. این خودرو زمانی که به بازار اروپا وارد می‌شود، در برابر رقبای شناخته شده‌ای مانند پورشه ماکان و بی ام و X ۳ رقابت خواهد کرد.

بدیهی است که انتظار می‌رود Grecale نشانه‌های طراحی بزرگتر مازراتی لوانته را به خود بگیرد که در این تصاویر ارائه می‌شود. تزئینات روی گلگیر‌های جلو و همچنین ستون C با نشان مازراتی وجود دارد. طراحی جلوی این خودرو در مقایسه با لوانته که روی چراغ‌های جلو، جلو پنجره و سپر‌ها تمرکز زیادی شده بود، پیچیدگی خاصی ندارد.

اGrecale در همان پلت فرم آلفا رومئو Stelvio ساخته خواهد شد، اما با همان موتور ۳.۰ لیتری V۶ توئین توربوشارژ استفاده می‌شود که در ابرخودروی MC۲۰ که اخیراً راه اندازی شده است. در عقب، نشانه‌های لوانته هنوز وجود دارد، اگرچه خطوط نرم تر و همچنین سپر کمتر تهاجمی، مشهود است و دقیقاً همانطور که تصاویر جاسوسی اخیر به وضوح آشکار شده است، چهار نکته مربوط به اگزوز در عقب یافت می‌شود.

انتظار می‌رود Grecale موتور بنزینی توربوشارژ ۲.۰ لیتری توربوشارژ مازراتی را در مدل پایه به بازار عرضه کند، در حالی که نسخه وحشی آن می‌تواند یک نسخه مبهم از موتور ۳.۰ لیتری Nettuno V۶ توئین توربوی MC۲۰ را بدست آورد.با این حال، اگر مازراتی نسخه EV Grecale را نیز معرفی کند، تعجب نخواهیم کرد، خصوصاً اینکه مارک ایتالیا وعده داده نسخه‌های EV نسخه اصلی خود را دارد. Grecale با قدرت متعارف، احتمالاً به زودی رسما رونمایی خواهد شد.


کد مطلب: 279021

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/279021/کراس-اوور-مازراتی-grecale-رسما-رونمایی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir