به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۲۷۹۰۸۲

۹ روز تا مهلت نهایی پرداخت مطالبات کالدرون

۹ روز تا مهلت نهایی پرداخت مطالبات کالدرون
گروه ورزشی: با وجود این که باشگاه پرسپولیس فقط ۹ روز دیگر فرصت دارد تا مطالبات مربی آرژانتینی پیشین خود و دستیارش را بپردازد تا از مجازات‌های فیفا در امان باشد اما به‌نظر می‌رسد هیچ اقدامی انجام نشده است.به گزارش ایسنا، پس از در درخواست باشگاه پرسپولیس در دادگاه عالی ورزش، حالا این باشگاه تنها تا  ۹ تیر فرصت دارد تا ۶۷۵ هزار دلار مطالبات سرمربی آرژانتینی پیشین خود و دستیارش را به علاوه ۵ درصد سود سالانه بپردازد. در همین حال در چند روز گذشته تلاش‌هایی از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس انجام شد تا با گابریل کالدرون مذاکراتی انجام شود و از این مربی فرصت لازم گرفته شود تا پرسپولیسی‌ها بتوانند مطالبات او را تامین کنند. از این رو ایمیلی هم برای کالدرون ارسال شده تا باب مذاکرات باز شود.

اما به این حال یکی از نزدیکان گابریل کالدرون  در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این که آیا کالدرون به درخواست پرسپولیس پاسخی داده است یا خیر؟ گفت: هیچ مذاکره‌ای میان دو طرف در جریان نیست.با توجه به این اظهارات به نظر می‌رسد با وجود این که پرسپولیس برای مذاکره تلاش کرده و حتی ایمیلی ارسال کرده، اما پاسخی از سوی طرف مقابل دریافت نکرده است. حال مدیران باشگاه پرسپولیس فرصت انداکی دارند تا با تامین منابع مالی، مطالبات کالدرون را پرداخت کنند و پرسپولیس را از مجازات‌های فیفا در امان نگه دارند.
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها