به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ ساعت ۰۱:۲۹
کد مطلب : ۲۷۹۱۰۰

صعود دراماتیک دانمارکی‌ها به یک هشتم نهایی

صعود دراماتیک دانمارکی‌ها به یک هشتم نهایی
گروه ورزشی: دانمارک با برتری مقابل روسیه به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.
 دانمارک و روسیه در آخرین دیدار مرحله گروهی‌شان در چارچوب رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برد دراماتیک ۴ بر یک دانمارک به پایان رسید.
در این دیدار دامسگارد در دقیقه ۳۸، یوسف پولسن در دقیقه ۵۹، کریستنسن در دقیقه ۷۹ و مله در دقیقه ۸۲ برای دانمارک گل‌زنی کردند و آرتم زیوبا در دقیقه ۷۹ برای روسیه گل‌زنی کرد.
با این نتیجه دانمارک با سه امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به فنلاند و روسیه در جایگاه دوم گروه B ایستاد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. روسیه هم با سه امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.
در این دیدار جذاب که شاید جذاب‌ترین دیدار مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ بود، دانمارکی‌ها در دقیقه ۳۸ با ضربه‌ای زیبا از پشت محوطه جریمه توسط دامسگارد به گل نخست رسید و نیمه نخست با همین یک گل به پایان رسید.
در نیمه دوم دوباره دانمارک به گل رسید و در دقیقه ۵۹ یوسف پولسن روی اشتباه مدافعان روسیه دروازه خالی این تیم را باز کرد. پس از این گل روسیه که نمی‌خواست از رقابت‌های یورو حذف شود بالاخره توانست یکی از گل‌ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند که زیوبا این گل را در دقیقه ۷۰ به ثمر رساند.
آتش‌بازی دانمارکی‌ها اما پس از این گل بود که حملات بی‌مهابایی به سمت دروازه روسیه انجام دادند. حملات دانمارک نهایتا در دقیقه ۸۰ ثمر داد و با این که سافونوف سه بار پشت سر هم اجازه باز شدن دروازه‌اش را نداد اما او نتوانست شوت مهارنشدنی کریستنسن را مهار کند تا گل سوم دانمارک به تور بنشیند.
سه دقیقه پس از این گل هم دانمارکی‌ها ضد حمله تمام عیاری زدند که مله توانست دروازه روسیه را برای بار چهارم باز کند تا دانمارکی‌ها پس از اتفاق تلخی که در بازی نخست با ایست قلبی اریکسن پشت سر گذاشتند، صعودی دراماتیک به مرحله یک هشتم نهایی داشته باشند.
برچسب ها: یورو ۲۰۲۰
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها