به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۲۷۹۱۵۸

رشیدی: بی‌نظمی در استقلال زیاد است

رشیدی: بی‌نظمی در استقلال زیاد است
گروه ورزشی: پیشکسوت استقلال گفت: حواشی زیادی دور و بر تیم است و با این شرایط تیم نتیجه نمی‌گیرد و این مشکلات بیش از پیش گریبان گیر تیم می‌شود.منصور رشیدی  درباره برتری استقلال مقابل پدیده اظهار کرد: یک بازی سرد و بی روح را پیش از رفتن برق دیدیم. این استراحت طولانی مدت به ضرر تیم‌ها تمام شد و مشخص است که تیم‌های لیگ آماده نیستند. بعد از شروع مجدد بازی در دقایق پایانی فوتبال زیبایی را شاهد بودیم و جفت تیم‌ها عالی کار کردند. حملات بیشتر از طرف تیم پدیده بود که واقعا مستحق گل مساوی هم بودند.
 
او ادامه داد: نمی‌شود از لحاظ فنی درباره نیمه اول صحبت کرد اما در دقایق آخر بازی فوتبال تهاجمی از دو تیم بودند. استقلالی‌ها دچار مشکلات قبلی بودند و طبق معمول هافبک‌های استقلال برای خط حمله کارساز نبودند و بی نظمی در تیم استقلال زیاد است. قائدی در سفر بود و یک روز قبل از بازی به تمرینات برگشت و شرایط بازگشت دیاباته هم به آن صورت شد. اگر تمرینات مداوم باشد و تیم کامل و با نظم باشد پیشرفت خواهند کرد اما ادامه این روند چندان جالب نیست.

پیشکسوت استقلال درباره مشکلات و حواشی استقلال گفت: حواشی زیادی دور و بر تیم است و با این شرایط تیم نتیجه نمی‌گیرد و این مشکلات بیش از پیش گریبان گیر تیم می‌شود. البته این بی نظمی در تمام تیم‌ها وجود دارد و مثلا برای پرسپولیس هم حواشی وجود دارد. در فوتبال ما چنین مسائلی وجود دارد.او درباره شانس استقلال برای کسب قهرمانی در جام حذفی نیز عنوان کرد: استقلال اگر بتواند به روند رو به رشد قبل از بازی‌های تیم ملی برگردد می‌تواند موفق باشد. اگر بی نظمی در تیم وجود نداشته باشد استقلال می‌تواند موفق باشد. همیشه در فوتبال ما چنین مشکلاتی وجود دارد.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها