به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۲۷۹۱۹۲

گوشی گلکسی ام۳۲ سامسونگ معرفی شد

گوشی گلکسی ام۳۲  سامسونگ معرفی شد
گروه فناوری: گوشی گلکسی ام۳۲ سامسونگ با صفحه نمایش ۹۰Hz AMOLED و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی  شد.درست طبق برنامه، برند سامسونگ  گوشی ام ۳۲ خود را برای بازار هند معرفی کرد. این دستگاه یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپری را در کنار نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز و چیپ ست Mediatek Helio G۸۰ قرار داده است.

در قسمت جلویی یک بریدگی  برای دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی قرار دارد. این صفحه نمایش دارای رزولوشن FHD + است و می‌تواند تا ۸۰۰ نیت روشنایی را از بین ببرد. در سمت راست دکمه پاور قرار دارد که به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل می‌کند.گوشی گلکسی ام ۳۲ با باتری ۹۰Hz AMOLED و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی می‌شود و دوربیین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در بخش پشتی وجود دارد که در کنار یک اسکنر فوق العاده ۸ مگاپیکسلی و دو ماژول ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌های ماکرو و داده‌های عمق قرار دارد.

Helio G۸۰ SoC با ۴/۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت، فضای ذخیره سازی قابل ارتقا است. در بخش نرم افزاری نیز شاهد اندروید ۱۱ هستیم. این تلفن همچنین دارای جک هدفون و اتصال بلوتوث ۵.۰ است؛ و در رنگ‌های سیاه و آبی وجود دارد. نوع ۴/۶۴ گیگابایتی با (۲۰۰ دلار) و نسخه  ۶/۱۲۸ گیگابایتی با (۲۳۰ دلار) به فروش می‌رسد.
برچسب ها: سامسونگ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها