به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۲۷۹۲۰۱

جولان دوباره ویروس کرونا در استان گیلان

جولان دوباره  ویروس کرونا در  استان گیلان
گروه جامعه: معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش دوباره تعداد بسترهای کرونایی در استان، گفت: بی توجهی شهروندان می تواند خطرناک باشد. آبتین حیدرزاده پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر شاهد هستیم که تعداد بیماران کرونایی در استان در حال افزایش است، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد بسترهای کرونایی به ۲۱۳ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه این تعداد در مقایسه با روزهای اخیر افزایش یافته است، افزود: در شبانه روز گذشته ۶۲ بیمار کرونایی جدید نیازمند به بستری در بیمارستان‌های استان شناسایی و بستری شدند.معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه ۵۲ بیمار کرونایی در شرایط بد قرار دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، گفت: بی توجهی و ساده انگاری شهروندان نسبت به کرونا می‌تواند خطرناک باشد.وی با بیان اینکه همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود، افزود: شرایط گیلان شکننده بوده و در صورت بی توجهی دوباره به وضعیت سخت روزهای ابتدای سال باز می‌گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها