به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۲۷۹۲۰۹

نمی‌خواهیم در المپیک فقط شرکت‌کننده باشیم

نمی‌خواهیم در المپیک فقط شرکت‌کننده باشیم
گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی بوکس گفت: ما مشکل داوری داریم نه بازیکن قزاق. علیرضا استکی سرمربی تیم بوکس کشورمان در خصوص کسب سهمیه این رشته در المپیک توکیو اظهار داشت: اگر مسابقات قهرمانی فرانسه ابطال نمی‌شد با ۵ تا ۶ سهمیه به المپیک اعزام می‌شدیم اما الان با دو‌ نفر می‌رویم که هر دو بوکسورهای قابلی هستند و امیدواریم در المپیک بهترین باشتند.

وی در ادامه در خصوص اینکه ازبکستان و قزاقستان حریفان اصلی ایران در المپیک هستند، افزود: بین شش نفر اول دنیا ۴ نفر آسیایی هستند ازبکستان و قزاقستان جزو این‌ها هستند. در اردن،  قزاق‌ها را بردیم. ما دو باخت و دو برد داشتیم که یک باخت نزدیک بود. ما مشکل داوری در بوکس داریم نه بازیکن قزاق. آنها لابی قوی دارند و فدراسیون جهانی دست آنهاست. در اردوی ازبکستان چیزی کم نداشتیم بلکه بهتر بودیم فقط آنها حمایت‌های خوبی دارند. تمام مخارج  آنها مجانی است و دغدغه مالی ندارند. امیدوارم تدبیری در تمام رشته ها اندیشیده شود که قهرمانان ما هم دغدغه مالی نداشته باشند.

استکی تاکید کرد: در زمان حضور صالحی‌امیری دغدغه نداشتیم و همه چیز نسبتا خوب بود امیدوارم در المپیک بدرخشیم.سرمربی تیم ملی بوکس در پاسخ به این سوال که بوکس چقدر شانس کسب مدال در المپیک دارد، گفت: من روحیاتم به گونه‌ای است که نمی‌خواهم فقط شرکت‌کننده باشیم. در حضورم در تیم ملی در دو سال گذشته در جهانی تا مدال جهانی رفتیم بعد ترکیه را بردیم در اردن سه سهمیه گرفتیم که دو تا به ما دادند. بعد به کرونا خوردیم و بعد از آن اردوهای خوبی داشتیم. در قهرمانی آسیا هم درخشیدیم جدا از بحث مدال شیوه بچه‌ها طوری بود که نگاه ها به بوکس ایران عوض شد. به توکیو می‌رویم تا بهترین عملکرد فنی و بدنی را داشته باشیم اما در نهایت همه چیز دست خداست.
برچسب ها: بوکس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها