به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۲۷۹۲۱۹

برنامه بایدن برای خانواده‌های آمریکایی

برنامه بایدن برای  خانواده‌های آمریکایی
گروه بین الملل:  رئیس جمهور آمریکا یک برنامه اصلاح شده اعتبارات مالیاتی فرزند، رونمایی کرده که مطابق آن خانواده‌های آمریکایی برای هر فرزند تا میزان سالانه ۳۶۰۰ دلار پول دریافت می کنند.
جو بایدن اعلام کرد:خانواده‌هایی که درآمد سالانه آنها کمتر از ۱۵۰۰۰۰ دلار باشد، از ۱۵ ژوئیه در ماه ۳۰۰ دلار به ازای هر فرزند کمک هزینه دریافت می کنند. به این ترتیب اعتبارات مخصوص فرزند ۸۰ درصد افزایش یافته منتقدان می گویند دولت نباید "به مردم برای داشتن بچه پول بدهد".
این طرح افزایشی در چارچوب برنامه ۱.۸ تریلیون دلاری بایدن تحت عنوان برنامه نجات خانواده‌های آمریکایی رونمایی شده و به موجب آن خانواده‌های با بچه های زیر شش سال ماهانه ۳۰۰ دلار در ازای هر فرزند یعنی سالانه ۳۶۰۰ دلار پول دریافت می‌کنند.همچنین خانواده‌های با فرزندان بین شش تا ۱۷ سال نیز ۲۵۰ دلار در ماه یا ۳۰۰۰ دلار در سال پول دریافت می کنند.
بر اساس این برنامه پول به صورت خودکار به حساب خانواده‌هایی که مالیاتهای فدرال سالهای ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ را ثبت کرده‌اند از ۱۵ ژوئیه واریز می شود. خانواده‌های واجد شرایط پیش از این به هنگام ثبت مالیاتهای سالانه خود این اعتبار مالیاتی را باز طلب می‌کردند.این ابتکار عمل قرار است برای یک سال اجرا شود و هدف از آن بیرون کشیدن میلیون ها کودک از فقر بوده و بایدن از تمدید آن تا سال ۲۰۲۵ و امید داشتن به دائمی ساختن این برنامه صحبت کرده است.
تا پیش از این کمک هزینه فرزند در آمریکا تا سقف سالانه ۲۰۰۰ دلار به ازای هر فرزند بود. این برنامه دولت بایدن نمایانگر تقویت ۸۰ درصدی این کمک هزینه برای کودکان زیر شش سال و افزایش ۵۰ درصدی کمک هزینه اعتبار مالیاتی فرزند برای کودکان بین شش تا ۱۷ سال است.در این برنامه خانواده‌های دو والدی با مجموع حقوق سالانه تا سقف ۱۵۰۰۰۰ دلار واجد شرایط این اعتبار مالیاتی هستند.خانواده‌های تحت تکفل یک سرپرست خانوار نیز با سقف درآمد سالانه ۱۱۲۵۰۰ دلار هم در این طرح در نظر گرفته شده‌اند. سرپرست خانوار به معنی فردی ازدواج نکرده است که بیش ازنیمی از هزینه‌های معیشت خانواده خود را پوشش داده و برای بیش از نیم سال با آنها زندگی می‌کند.همچنین والدین مجرد با حقوق تا سقف ۷۵۰۰۰  دلار در سال نیز اعتبارات جدید را دریافت می‌کنند.والدین در سال ۲۰۲۱ نیمی از اعتباری که واجدش هستند را دریافت کرده و به هنگام تکمیل روند اظهاریه مالیات فدرال در سال جاری میلادی مابقی آن را دریافت میکنند. بایدن در توئیتی نوشت که حالا یک خانواده با دو فرزند می‌تواند به میزان ۵۰۰ دلار در ماه اعتبار مالیاتی دریافت کند هر چند که وبسایت کاخ سفید صحبت از دریافت مبلغ حتی بیشتر کرده است.
این وبسایت یک خانواده دو والدی با دو فرزند زیر شش سال را مثال زده و گفته که آنها بر اساس طرح جدید ۷۲۰۰ دلار در سال معادل ۳۰۰ دلار به ازای هر فرزند در هر ماه پول دریافت می‌کنند در حالی که در سیستم قبلی ۴۰۰۰ دلار در سال دریافت میکردند.در این طرح صحبتی از گذاشتن محدودیت بر تعداد فرزندانی که والدین به ازایشان کمک دریافت کنند مطرح نشده است.

 
برچسب ها: آمریکا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها