به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۲۷۹۲۵۳

مهدی شیری، بدون رقیب در دفاع راست

مهدی شیری، بدون رقیب در دفاع راست
گروه ورزشی: لیگ قهرمانان سال 2020 برای پرسپولیس در حالی از سر گرفته شد که یحیی گل‌محمدی سیامک نعمتی را به عنوان دفاع راست اصلی خود استفاده کرد. در آن مقطع شیری مصدوم بود و در اردوی سرخ‌ها در قطر حضور نداشت. نعمتی به تنها دفاع راست پرسپولیس بدل شد و چند بار نیز به عنوان بهترین دفاع راست هفته لیگ آسیا شناخته شد.

مهدی شیری در ادامه و با شروع فصل جدید با توجه به درخشش نعمتی در پست غیر تخصصی اش نیمکت نشین شد و گل‌محمدی نعمتی را برای بازی در دفاع راست در نظر گرفت. البته مهدی شیری در بازی‌هایی که به میدان رفت چه به عنوان یار تعویضی و چه به عنوان بازیکن اصلی در خدمت تیم بازی کرد و دستورات گل‌محمدی را در زمین پیاده می‌کرد. او همچنین توانست در بازی گل گهر که با پیروزی پنج گله سرخ ها تمام شد یک گل بزند و در لیست گل‌زنان این فصل پرسپولیس نیز قرار بگیرد.

عملکرد خوب نعمتی در این پست او را به تیم ملی نیز رساند اما بازگشت او از اردوی ملی‌پوشان با اتفاقی تلخ برای او همراه بود. نعمتی به عنوان یار تعویضی مقابل تراکتور بازی کرد و پس از چند دقیقه از ناحیه کتف مصدوم شد تا تعویض شود. این مقطع حساس ترین بازی‌های پرسپولیس در کورس قهرمانی با سپاهان است و کوچکترین لغزش می‌تواند به منزله از دست دادن جام قهرمانی باشد و باید دید نعمتی چند بازی از میادین دور است.

پرسپولیسی‌ها پس ازمصدومیت امیری و کامیابی نیا یک بازیکن ملی پوش دیگر را نیز در لیست مصدومان خود می‌بینند. مدافع عنوان قهرمانی تنها مهدی شیری را در پست دفاع راست دارد. شیری حالا فرصت این را دارد که از برگشت به ترکیب اصلی نهایت استفاده را بکند و با عملکرد کم اشتباه و تاثیر گذار بتواند جایگاه خود را در دفاع راست تثبیت کند و برای ادامه فصل سخت پرسپولیس که در سه جام لیگ برتر،حذفی و آسیا می‌جنگند موثر واقع شود. همچنین این بهترین موقعیت برای شیری است که با اثبات توانایی‌هایش خود را در تفکرات و لیست فصل آینده یحیی نیز جای دهد.
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: مهدی شیری
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها