به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۲۷۹۲۵۴

جورج کلونی مدرسه فیلمسازی تاسیس کرد

جورج کلونی مدرسه فیلمسازی تاسیس کرد
گروه فرهنگی: مدرسه آموزش فیلمسازی که جورج کلونی، کری واشنگتن و دان چیدل موسس آن هستند برای جوامع محروم شروع به کار می‌کند. جورج کلونی، دان چیدل، کری واشنگتن، میندی کیلینگ، ایوا لونگوریا و تعداد دیگری از بازیگران شناخته‌شده در همراهی با هم از پاییز ۲۰۲۲ یک مدرسه آموزش فیلمسازی برای افراد محروم تاسیس می‌کنند.
 
این مدرسه به نام مدرسه رویبال تهیه فیلم و برنامه‌های تلویزیونی را برای دانشجویان خود برمبنای آموزش قوی آکادمیک، تعلیم عملی و دسترسی به داستان سرایان و حرفه‌ای‌های صنعت فیلم از هالیوود در برنامه دارد. این مدرسه همچنین یک برنامه کارآموزی مخصوص خواهد داشت.

کلونی در بیانیه‌ای گفت: «هدف ما این است که بهتر تنوع کشورمان را نشان دهیم. این یعنی زود شروع کردن. یعنی خلق کردن برنامه‌هایی در سطح دبیرستان که به جوانان درباره دوربین و تدوین و جلوه‌های ویژه و صدا و تمام فرصت‌های شغلی آموزش می‌دهند. این یعنی یک برنامه کارآموزی که در نهایت به شغل‌های پردرآمد منتهی می‌شود. یعنی درک کردن اینکه همه ما در این پروسه کنار هم هستیم».

این مدرسه کارش را با آموزش به بچه‌های کلاس نهم و دهم آغاز می‌کند و ظرف ۲ سال بعد به شاگردان کلاس یازدهم و دوازدهم هم آموزش می‌دهد. هدف این برنامه این است که برنامه خود را به مدرسه‌های بیشتری در ناحیه لس‌آنجلس ارایه کند.چند مدیر از شرکت ورکینگ تایتل فیلمز و برایان لورد از آژانس هنرمندان خلاق از دیگر موسسان این مدرسه خواهند بود. تمام موسسان در هیات مشاوره مدرسه حضور خواهند داشت.
برچسب ها: جورج کلونی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها