کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وزش باد شدید در نوار شرقی کشور

2 تير 1400 ساعت 11:21


گروه جامعه: مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به حاکمیت جوی ‌پایدار و آسمانی صاف و آفتابی در ‌بیشتر مناطق کشور طی روزهای آینده، از وزش باد شدید در برخی نقاط نوار شرقی کشور خبر داد.

صادق ضیاییان  افزود: طی ‌پنج روز آینده با توجه به جریانات گرم و مرطوب جنوبی، در ارتفاعات جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و شمال و شرق هرمزگان افزایش ابر با احتمال وقوع رگبار و رعد و برق وجود دارد.
وی ادامه داد: از امروز تا یکشنبه (۲ تا ۶ تیر) در برخی نقاط نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا ‌پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، تا اواخر هفته جاری در برخی ساعات سرعت وزش باد در خوزستان و ایلام افزایش ‌پیدا خواهد کرد و خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در برخی از این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.وی همچنین اظهار کرد: از امروز تا ‌پایان هفته (۲ تا ۴ تیر) شرق دریای عمان مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۳ تیر) صاف همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۴ تیر) نیز صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.


کد مطلب: 279368

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/279368/وزش-باد-شدید-نوار-شرقی-کشور

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir