به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۲۷۹۳۷۰

2 مهارت مهم تر از مهارت های 4 گانه زبان انگلیسی

گروه آموزش:

یکی دیگر از دلایلی که نیاز دارید از آن استفاده کنید تا از طریق آن در زبان انگلیسی استاد و حرفه ای شوید، این است که زبان انگلیسی یکی از احتیاجات شما می باشد. دانش آموزان بین المللی که می‌ خواهند در کشور هایی به زبان انگلیسی مطالعه کنند، می توانند سطوح مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند. درس خواندن در خارج از کشور نیاز به یادگیری کامل زبان انگلیسی و پشت سر گذاشتن امتحانات تخصصی مثل آیلتس، تافل یا TOEIC  دارد؛ البته برای فردی که زبان انگلیسی زبان اولش نباشد و به کلاس آموزش زبان انگلیسی برود نیاز است.
راه های زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند آماده شوید و فهم خود را از زبان افزایش دهید. از آن جایی که افراد به روش های یادگیری مختلف پاسخ‌ های متفاوتی می دهند، ممکن است شما استراتژی را انتخاب کنید که برایتان تاثیرگذار تر و لذت بخش تر باشد. شاید استفاده از زبان انگلیسی هنگام امتحان دادن برای شما بهتر جا بیفتد. در این قسمت راه های آسان را به شما معرفی می کنیم که کمک می کند این مسیر را شروع کنید و سریع تر بتوانید سطح زبان خود را ارتقا دهید.

۱-خواندن
خواندن به شما کمک می کند که سطح دایره واژگان خود را ارتقا دهید و با کلمات ناشناخته در متن که می خوانید آشنایی پیدا کنید. همچنین شما را قادر می سازد که ارتباطات بین کلمات، گرامر و ساختار زبان استفاده شده در متن را مشاهده کنید.

مقالات آنلاین
ممکن است موضوعی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید یا حتی این موضوع به یک سرگرمی برای شما تبدیل شود و آن را به صورت آنلاین سرچ کنید. مقاله های مختلفی در وب سایت های اینترنتی وجود دارد و می توانید پست های آنلاین را مطالعه کنید و در مورد علایق خود صحبت کنید. خواندن چیزی که به آن علاقه دارید، شما را تشویق می‌ کند که بیشتر مطالعه کنید.

کتاب های مورد علاقه
اگردر سطح مبتدی هستید، احتمالا می توانید کتاب های مخصوص کودکان یا کمدی را مطالعه کنید، زیرا کلمات و زبان آن ها ساده تر هستند. همچنین تصاویر کتاب به شما کمک می‌ کند که اگر با کلمه آشنایی ندارید، آن ها را بهتر بفهمید. اگر سطح متوسط دارید و عادت به خواندن زبان انگلیسی دارید، احتمالاً می توانید رمان های مورد علاقه به زبان انگلیسی را مطالعه کنید. مثلاً می توانید کتاب هایی را مطالعه کنید که فیلم آن ها هم ساخته شده است یا کتاب هایی را انتخاب کنید که قبلا به زبان فارسی و زبان اول آن ها را مطالعه کرده بودید و فهم خوبی در مورد داستان دارید. از طریق خواندن این موارد می توانید روی زبان جدید تمرکز کنید و جریان داستان را بهتر متوجه شوید که در نهایت می توانید رمان های مختلف را با کلمات متفاوت مطالعه کنید.

مجلات و روزنامه ها
خواندن روزنامه ها و مجلات به شما کمک می‌ کند که آپدیت باشید و هنگام برخورد با افراد بومی زبان راحت تر ارتباط برقرار کنید. همچنین دایره واژگان شما را گسترش می‌ دهد و زبان انگلیسی تان را ارتقا خواهد داد. اگر به دنبال منابعی با زبان آسان تر و کاربردی تر هستید و سطح پایین تری دارید، می توانید روزنامه هایی با استایل ساده تر یا بعضی از روزنامه‌ ها و مجلات رایگان را انتخاب کنید.

۲- گوش دادن و شنیدن
یکی دیگر از راه های  گسترده کردن دایره واژگان از طریق شنیدن و توجه کردن به چیزی است که گفته می‌ شود و این که افراد چگونه آن را بیان می کنند. نحوه تلفظ واژگان نشان‌ دهنده نوع زبان است و باعث می‌ شود که شما با لهجه آن زبان خاص آشنایی بیشتری پیدا کنید و همچنین می توانید کلمات و عبارات را پیدا کنید و به طور فعال به آن ها گوش دهید.

آواز ها و آهنگ ها
هنر و موسیقی چه مدرن و چه قدیمی می‌ تواند برای شما مناسب باشد. قطعاً آواز به زبان انگلیسی راه مناسبی برای مهارت شنیداری است. به متن آهنگی که گوش می دهید، توجه کنید تا پیام آن را متوجه شوید. این روش به شما کمک می‌ کند که عبارت و کلمات استفاده شده در آواز را متوجه شوید. اگر مبتدی هستید، می‌ توانید آهنگ های آهسته تر را انتخاب کنید و به راحتی متن آن را بفهمید و قادر هستید همزمان با آن شعر را بخوانید. زمانی که به انجام آن عادت کنید، می توانید این آهنگ را با سرعت و ریتمی بالاتر مثل رپ گوش دهید.

اخبار
از آن جایی که اخبار در دسترس همه است، بسیار مهم است که شما نیز زبان اخبارگویان را متوجه شوید که به شدت رسمی است و یک زبان استاندارد انگلیسی محسوب می شود. از طریق گوش دادن به اخبار می توانید به گوش دادن به زبان استاندارد رسمی عادت کنید.

فیلم
فیلم دیدن شما را قادر می سازد که دیالوگ ها را بشنوید و کلماتی را متوجه شوید که در مکالمه روزمره استفاده می شود. همچنین شما را راهنمایی می کند که زبان معمولی آن ها را راحت تر متوجه شوید. استفاده از زیرنویس های موجود در فیلم به شما کمک می‌ کند که در طول آن زبان را متوجه شوید و همزمان به آن گوش دهید. خواندن زیرنویس ها روی صفحه فیلم شما را قادر می سازد که کلمات را در ذهنتان ترجمه کنید.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها