کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از انتخابات شوراها گزارش‌های ناگواری می‌رسد

2 تير 1400 ساعت 15:19


گروه سیاسی: حواشی انتخابات شوراهای شهر و روستا همچنان ادامه دارد. پس از اتفاقات یاسوج و پیروزی آرای باطله در چند شهر حالا بحث خرید و فروش رای مطرح است.
 محمدرضا میرتاج الدینی نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب مجلس از هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا خواست که به شدیدترین صورت ممکن با نامزدها و عاملان خرید و فروش رأی برخورد کنند. میرتاج الدینی در تذکری به وزیر کشور و هیات های نظارت مجلس بر انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: «از انتخابات شوراها گزارش‌های ناگواری به ما می‌رسد. در برخی از شهرها، خرید و فروش رأی فراوانی گزارش شده که بسیار نگران کننده است. این وقاحووت به جایی رسیده که برخی کارت هدیه با نام خود چاپ کرده و در میان مردم توزیع می‌کردند.»او افزود: "هیات نظارتی که از طرف نمایندگان مجلس، وزارت کشور و فرمانداری‌ها انتخاب شدند، نباید در چنین مواردی کمترین تعامل و مسامحه کنند. خرید و فروش رأی خیانت به آرای مردم است. باید قاطعانه و محکم با متخلفین برخورد شود تا افراد دیگری به خود اجازه چنین کاری ندهند."
پیش از این نیز احمد نادری، رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران گفته بود "گزارش‌هایی از خرید و فروش رای در برخی از شهرستان های استان ارائه شده است."براساس برخی اخبار شهرستان پردیس  درگیر خرید و فروش رای در استان تهران بوده است. حتی گفته می شود گزارش و فیلم از تقلب در پردیس وجود دارد.
همچنین در روزهای منتهی به انتخابات آگهی های خرید و فروش رای در استان ها مختلف در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی خبرساز شده بود.

 


کد مطلب: 279393

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/279393/انتخابات-شوراها-گزارش-های-ناگواری-می-رسد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir