به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۲۷۹۴۳۸

لایق قهرمانی در جام حذفی هستیم

لایق قهرمانی در جام حذفی هستیم
گروه ورزشی: هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: کاری به حواشی پیرامون استقلال نداریم، تمرکزمان روی کار خودمان است و به زمین می‌رویم که با 3 امتیاز خارج شویم.علیرضا علیزاده  در خصوص دیدار دو تیم گل‌گهر و استقلال در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه در جدول فاصله کمی داریم، شرایط این بازی مشخص است. استقلال نشان داده تیم خوب و بزرگی است. در لیگ قهرمانان آسیا هم کیفیت واقعی خودش را نشان داد. کار سختی مقابل این تیم داریم و ان‌شاالله بازی خوبی برگزار شود. اما ما هم گل‌گهر هستیم. یک تیم هجومی داریم و روز جمعه صددرصد برای برد به زمین می‌رویم. امیدوارم این اتفاق بیفتد تا بتوانیم جایگاهمان را بین مدعیان حفظ کنیم.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در مورد اینکه آیا تعطیلی مسابقات لیگ برتر بازیکنان را از شرایط خوبی که داشتند دور کرده یا اینکه با همان شرایط آماده شروع مجدد مسابقات هستند، گفت: واقعیت این است که وقفه‌ها کل تیم‌ها و بازیکنان را اذیت کرد. فکر می‌کنم امسال تیم‌ها دو سه بار بدنسازی کردند. حفظ آمادگی تیم در این شرایط کار سختی است.

وی افزود: چند بازی دوستانه انجام دادیم اما به هرحال این بازی‌ها، شرایط مسابقه رسمی را ندارند. با اینحال بر اساس شکل کاری که تعریف شد، کادرفنی ما سعی کرد با برنامه ریزی، شرایط و روند تیم را حفظ کند. الان استقلال با توجه به بازی رسمی که مقابل پدیده انجام داد نسبت ما شرایط بهتری دارد. اتفاقا بازی خوبی هم انجام دادند و برد خوبی به دست آوردند. ما بیشتر از یک ماه از شرایط مسابقه دور بودیم و هنوز بازی رسمی انجام نداده‌ایم اما با انگیزه بالا در این مسابقه حاضر می‌شویم. تلاش می‌کنیم که عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه خوبی بگیریم.

علیزاده در مورد اینکه استقلال در چند روز اخیر دچار حواشی و اختلافات درونی شده و آیا این اتفاق کمک می‌کند گل‌گهر در این بازی کار راحتی داشته باشد، گفت: نه، اصلا این مسائل روی بازی تاثیری ندارد. آن‌ها 40 میلیون هوادار دارند و قطعا به این حواشی توجه نمی‌کنند. در بازی با پدیده هم درون زمین کار خودشان را کردند و نشان دادند این مسائل تاثیر گذار نبوده است. ما هم به این مسائل کاری نداریم. تمرکزمان به کار خودمان است و به زمین می‌رویم که برنامه‌های خودمان را اجرا کنیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که از این بازی سه امتیاز را بگیریم و با دست پر خارج شویم تا دربالای جدول بمانیم.

وی در مورد اینکه گل‌گهر در جام حذفی نیز به عنوان یک مدعی شناخته می‌شود، اظهار داشت: جام حذفی جام شگفتی‌ها است. مشخص نیست که چه اتفاقی در آن می‌افتد. در این مرحله تیم‌های خیلی خوبی حضور دارند. حتی تیم‌های لیگ یکی هم نشان دادند از کیفیت خوبی برخوردار هستند. بازی به بازی جلو می‌رویم و نگاهی هم به فینال و قهرمانی در این جام داریم. تیم ما لیاقت آن را دارد. امیدوارم از سد تیم خوب آلومینیوم اراک بگذریم، به نیمه‌نهایی برسیم و بعد از آن هم برای رسیدن به فینال حرکت کنیم.
مرجع : فارس
برچسب ها: جام حذفی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها