به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۲۷۹۴۴۲

حریق گسترده یک ساختمان در خیابان سعدی

حریق گسترده یک ساختمان در خیابان سعدی
گروه حوادث: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق گسترده یک ساختمان در خیابان سعدی خبر داد و گفت: 18 نفر از ساکنان این ساختمان توسط نیروهای آتش نشانی به محل امن انتقال یافتند.جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران  درباره وقوع حریق در خیابان سعدی اظهارداشت: صبح امروز وقوع یک مورد آتش سوزی در خیابان سعدی ابتدای خیابان برادران قائدی از طریق سامانه 125 به نیروهای اتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: پس از مدت زمان 4 دقیقه نیروهای 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی، تشک نجات و تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند و مشخص شد یک ساختمان دو طبقه طعمه حریق شده است.
 سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: طبقه همکف این ساختمان بخشی از آن پارکینگ بوده و 3 دستگاه موتور سیکلت و یک سواری پژو در آن قرار داشت که کاملا شعله ور بود و دود غلیظی ساختمان را فرا گرفته بود.

ملکی گفت: بخش دیگر پارکینگ انبار مواد غذایی بود و آتش در حال سرایت به آن بوده است که با عملیات به موقع آتش نشانان شعله های آتش مهار و 18 نفر از ساکنان ساختمان به پشت بام منتقل و پس از آن با احتیاط از طریق نردبان هیدرولیکی نجات یافتند.وی بیان داشت: آتش در حال حاضر مهار و نیروهای آتش نشانی در حال لکه گیری و ایمن سازی محل هستند
مرجع : فارس
برچسب ها: آتش سوزی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها