به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۲۷۹۴۵۴

اخبار جدید از تازه‌ترین آلبوم همایون شجریان

اخبار جدید از تازه‌ترین آلبوم همایون شجریان
گروه فرهنگی: رامین صدیقی تهیه‌کننده و مدیر نشر موسیقی «هرمس» به عنوان مشاور تهیه‌کننده در تازه‌ترین پروژه موسیقایی همایون شجریان و فردین خلعتبری حضور پیدا کرده است. آثار این پروژه به مدیریت هنری رضا موسوی در نیمه دوم سال 1400 پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

رامین صدیقی از تهیه‌کنندگان موسیقی کشورمان است که طی دو دهه گذشته آثار نوگرا و پرمخاطبی را به گوش مخاطبان جدی موسیقی رسانده است. او در حوزه تولید و برگزاری رویدادهای موسیقی نیز دارای اعتباری بین المللی بوده و تاکنون برنامه‌ها و کنسرت‌های متعددی را با همراهی هنرمندان معتبر ایرانی و خارجی در ایران و کشورهای دیگر برگزار کرده است.

وی که در سال 2015 جایزه «ومکس -Womex» را به عنوان تهیه‌کننده برگزیده جهان را دریافت کرد و در سال 2007 نیز نامزد دریافت جایزه معتبر Grammy برای آلبوم به تماشای «آب‌های سپید» با هنرمندی حسین علیزاده، ژیوان گاسپاریان شد از چندی پیش نیز فستیوال «بداهه نوازی Show of Hands »را تأسیس کرده است.پیش از این رضا موسوی طراح و کارگردان هنری، سحر فروزان به عنوان مجری طرح و مدیر روابط عمومی و علیرضا سعیدی به عنوان مشاور رسانه‌ای به گروه تولید پروژه ملحق شده بودند.

فردین خلعتبری و همایون شجریان به عنوان تولیدکنندگان محتوای موسیقی اثر، این روزها مشغول تولید آلبوم مورد نظرند. شجریان و خلعتبری در سال 1398 آلبوم مشترکی با عنوان «امشب کنار غزل‌های من بخواب» بر اساس اشعار زنده یاد افشین یداللهی منتشر کردند.
مرجع : تسنیم
برچسب ها: همایون شجریان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها