به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ساعت ۲۳:۴۱
کد مطلب : ۲۷۹۴۷۰

بهترین رنگ های کابینت های گلاس در سال 2021

گروه کسب و کار: برای این که یک رنگ مناسب برای کابینت های گلاس خود انتخاب کنید می توانید از روی کاتالوگ تصمیم گیری نمایید. زیرا کاتالوگ طیف وسیعی از رنگ ها را در اختیار شما قرار می دهد.
ورقات های گلاس نمونه ای از کابینت هایی هستند که می توانند احساس دلنشینی به محیط ببخشند.  برای مثال این کابینت ها حتی قابلیت این را دارند که در رنگ هایی همانند سبز، قرمز، بنفش، زرد و آبی تولید شوند و از این جهت هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ کابینت های گلاس وجود ندارد.

نحوه انتخاب رنگ کابینت های گلاس برای آشپزخانه
انتخاب رنگ برای کابینت آشپزخانه به راحتی صورت نمی گیرد زیرا شما باید موارد زیادی را در نظر داشته باشید. اگر شما رنگ کابینت های گلاس را تنها براساس رنگ سایر وسایل خانه انتخاب نمایید ممکن است مشکل چندانی ایجاد نشود. ولی در مواقعی که اطلاعی از رنگ ها ندارید و به خوبی قادر نیستید تا آن ها را با یکدیگر یک دست کنید ممکن است به ظاهر و نمای خانه شما آسیب وارد شود. در این حالت بهتر است تا از یک متخصص در زمینه کابینت مشاوره بگیرید.


 
رنگ های محبوب کابینت های گلاس
کابینت های گلاس سازا دیزاین به رنگ سفید از زمره رنگ هایی است که بیش تر توسط مشتریان مورد انتخاب قرار می گیرد. بدون اغراق می توان گفت که کابینت های گلاس سفید تقریبا از رنگ های سال محسوب می گردد. علت این امر این است که رنگ سفید از رنگ هایی به شمار می رود که به راحتی می توان آن را با سایر رنگ ها هماهنگ نمود در نتیجه مشکلی برای انتخاب رنگ سایر وسایل خانه باقی نمی ماند. سفید در روانشناسی باعث ایجاد احساس آرامش در محیط می شود و باعث نور و روشنایی آشپزخانه شما نیز می گردد.

کابینت های گلاس سفید
کابینت های گلاس هنگامی که به رنگ سفید باشد می تواند باعث شود تا محیط داخلی خانه بزرگ تر بنظر بیاید. در نتیجه اگر خانه شما دارای آشپزخانه چندان بزرگی نباشد می توانید از کابینت های گلاس سفید استفاده کنید. برای نورپردازی بهتر آشپزخانه می توان رنگ سفید را با سایر رنگ ها استفاده کرد ولی باید اگاه باشید که اگر این رنگ با رنگ های سرد، مثل خاکستری ترکیب شود باعث می گردد تا نور محیط مصنوعی بشود ولی اگر آن را با قهوه ای و زرد ترکیب کنید محیط آشپزخانه گرم تر بنظر می رسد. کسانی که قصد دارند از رنگ سفید برای طراحی کابینت های گلاس خود استفاده کنند باید توجه داشته باشند که یک سری از نکات باعث جذاب تر شدن بیش تر این کابینت می شود. برای مثال اگر این کابینت را با رنگ های تیره مثل سیاه استفاده کنید تضاد به وجود آمده باعث می شود تا کابینت های گلاس چشم گیرتر شود. شما می تواند برای ایجاد تضاد رنگی از رنگ های بسیاری که در طیف های رنگی این کابینت وجود دارد استفاده کنید.



رنگ های مدل جدید برای کابینت های گلاس
یکی از رنگ هایی که سال های گذشته بسیار معروف شده بود طرح باران در کابینت های گلاس بود ولی کم کم این رنگ جایگزین طرح های دیگر شد. بعد از آن طرح هایی هم چون لیزری مورد استقبال قرار گرفتند. بعد از طرح لیزری، طرح ابر و بادی نیز معروف شدند. اخیرا رنگ هایی هم چون شاینی و اکلیلی بسیار در بازار مورد استفاده قرار می گیرند. ولی قابل ذکر است که استفاده از رنگ های ساده هیچ وقت از مد نمی افتد و شما می توانید در تمام زمان ها از آن ها استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت کابینت و دیدن مدل های مختلف آن می توانید به سایت سازا دیزاین مراجعه کنید.

انتخاب مابین کابینت های گلاس مات و براق
عامل بازتاب نور در کابینت های گلاس موجب می شود تا محبوبیت این کابینت ها بیش تر افزایش یابد. مخصوصا که این موضوع روشنایی را افزایش می دهد و این تصور را ایجاد می کند که آشپزخانه شما بزرگ تر است. در نتیجه استفاده از کابینت های گلاس در صورتی که شما دارای بچه کوچکی نباشید بهتر است. زیرا بچه های کوچک می توانند موجب ایجاد لک بر روی کابینت گردند و این موضوع می تواند برای افرادی که به این قضیه حساس هستند ایجاد مشکل کند.

کابینت های گلاس با طرح چوب
کابینت های گلاس اگر در طرح چوب مورد طراحی قرار گیرد این تصور را برای بیننده ایجاد می کند که کابینت از چوب ساخته شده است. این قضیه مخصوصا برای افرادی که علاقمند به استفاده از کابینت چوبی در آشپزخانه خود هستند ولی به دلیل این که این کابنیت ها بسیار گران می باشند مناسب تر است. با انتخاب کابینت های گلاس در طرح چوب دکور آشپزخانه درخشان تر بنظر می رسد و همین طور طرح چوب موجب می شود تا آشپزخانه صمیمی تر و گرم تر بنظر برسد.

کابینت های گلاس برای طراحی دکور منحنی
صفحات های گلاس می توانند در ایجاد یک دکور مدرن به شما کمک کنند. در گذشته آشپزخانه ها بیش تر به حالت چهارگوش ساخته می شدند ولی امروزه می توان با استفاده از کابینت های گلاس یک طراحی منحنی را رقم زد.
 
 
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها