کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش فیفا و علی دایی به رکورد شکنی رونالدو

3 تير 1400 ساعت 1:47


گروه ورزشی: فیفا عکس جالبی به مناسبت رسیدن کریستیانو رونالدو به رکورد علی دایی منتشر کرد.

 فیفا در واکنش به رسیدن کریستیانو رونالدو به کرورد ۱۰۹ گل علی دایی، عکس جالبی از کنار هم قرار دادن این دو بازیکن منتشر کرد.
علی دایی اسطوره فوتبال ایران که بیش از یک دهه به تنهایی برترین گلزن ملی بود حالا رونالدو را در کنار خود می بیند که به رکورد ۱۰۹ گل زده می رسد.
رونالدو البته می تواند این رکورد را ارتقا بخشد و به تنهایی در صدر باشد.
واکنش لحظه ای دایی به 109 گله شدن رونالدو
ستاره سابق فوتبال ایران خیلی زود به 109 گله شدن رونالدو واکنش نشان داده و این افتخار بزرگ را به او تبریک گفت.
 بهترین گلزن ملی جهان، عنوانی است که علی دایی در عدد 84 آن را از فرانس پوشکاش گرفت و با زدن 25 گل دیگر تا سال ها آن را مال خود کرد؛ 109 گل ملی، رکوردی بود که دست یافتن به آن بسیار سخت بود و همین موضوع باعث شد تا فوتبال ایران برای مدت بسیار طولانی صاحب یک افتخار بزرگ باشد.
در حالی که فوتبال دوستان ایرانی به داشتن این عنوان عادت کرده و تغییر آن را متصور نبودند، ماشین گلزنی رونالدوی پرتغالی شروع به کار کرد. فوق ستاره پرتغالی ها با سرعت و تناوب پایان مثال زدنی این رکورد را دنبال کرد و برای رسیدن به آن بسیاری از رکوردهای دیگر مثل بهترین گلزن تاریخ جام ملت های اروپا و بهترین گلزن مجموع جام جهانی و یورو را هم شکست.رونالدو در یورو 2020 هم توفانی شروع کرد و با زدن 2 گل در بازی اول نشان داد که آمده تا در همین تورنمنت رکورد اصلی را مال خود کند؛ او در بازی دوم هم یک گل دیگر زد تا تنها 2 گل با رکورد علی دایی فاصله داشته باشد؛ 2 گلی که کریس امشب آن را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه فرانسه کرده و در عنوان بهترین گلزن ملی دنیا با علی دایی شریک شد.
علی دایی در واکنش به این اتفاق بلافاصله، پستی را در اینستاگرام خود منتشر کرده و نوشت: بهت تبریک میگم کریس، به چیزی که لیاقتش را داشتی رسیدی. نماد واقعی پشتکار و حرفه ای بودن هستی و باز هم به دنیا ثابت کردی بهترینی.
نکته جالب توجه در مورد این پیام، دو زبانه بودن آن بود که دایی هم به زبان انگلیسی و هم به زبان فارسی آن را منتشر کرد.
البته جالب تر از این نکته، پاک کردن پست یاد شده 15 دقیقه بعد از انتشار آن بود!


کد مطلب: 279479

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/279479/واکنش-فیفا-علی-دایی-رکورد-شکنی-رونالدو

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir