کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه اپل به دانشجویان برای یادگیری بهتر!

3 تير 1400 ساعت 12:14


گروه علم و فناوری: دانشگاه "ویرجینیا" برای یادگیری بهتر دانشجویان سال اولی خود، یک پردیس هوشمند ایجاد می‌کند.

دانشگاه ویرجینیا یونیون مشتاقانه اعلام کرد که یک تحول بزرگ در این دانشگاه به وجود می‌آورد.
در این برنامه دانشگاه ویرجینیا یونیون،‌ برای دانشجویان سال اول امکانات فناوری ارائه می‌دهد و چندین محصول شرکت اپل در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.
بر این اساس،‌ برای دانشجویان آیپد،‌ قلم اپل، کیبورد هوشمند، ساعت هوشمند اپل و ایرپاد ایر تهیه می‌شود تا زندگی دانشجویی آنها بهبود یافته و از آموزش دانشجویان حمایت شود.
بر اساس این ابتکار عمل دانشگاه ویرجینیا یونیون، دانشجویان برای سبک زندگی دیجیتال و شرایط کار در آینده آماده می‌شوند.
دکتر "حکیم جی‌لوکاس"( Hakim J. Lucas) رئیس دانشگاه ویرجینیا یونین اظهار کرد: ایجاد یک پردیس هوشمند برای یادگیری دانشگاهی یک دانشجوی قرن ۲۱ حیاتی است. شرکت اپل از محصولات ،‌یرنامه‌ها و پشتیبانی یادگیری حرفه‌ای برخوردار است که به دانشجویان این امکان را می‌دهد با استفاده از نوک انگشتان خود به کتاب‌ها،‌مطالب تحقیقاتی و کلاس‌ها دسترسی یابند.
وی ادامه داد: همکاری ما بسیار فراتر از فناوری است. وقتی دانشجویان را برای ورود به محیط کار آماده میکنیم،‌ برای نسل آینده ثروت تولید می‌کنیم.
بنابراین،‌همه دانشجویان سال اول دوره ۲۰۲۵ دانشگاه ویرجینیا یونیون مجهز به بسته‌های نرم‌افزاری خواهند شد که به آنها امکان یادگیری از هر مکان و هر زمانی را فراهم می‌کند.
این دانشگاه ترجیح داده که محصولات شرکت اپل را در دسترس دانشجویان قرار دهد تا در موفقیت آنها پیشرفت چشمگیری ایجاد شود.
علاوه بر این‌ها، در این طرح برنامه‌های توسعه دروس و برنامه‌نویسی به دانشجویان ارائه می‌شود تا برای شغل‌های مرتبط با فناوری و مهندسی آماده شوند.
ایرپاد ایر یک ابزار قدرتمند، با دوام و با قابلیت تحرک است که دسترسی عادلانه به خدمات یادگیری و دانشگاهی را برای همه دانشجویان ارائه می‌دهد. ساعت هوشمند اپل نیز با استفاده از کیف پول این شرکت، امکان دسترسی به امکانات دانشگاهی و خرید غذا را فراهم می‌کند و همه اینها تنها با یک ضربه روی ساعت هوشمند اپل میسر می‌شود.
با استفاده از ایرپادزپرو نیز سلامت بهداشت و روان دانشجویان تحت نظر گرفته می‌شود.


کد مطلب: 279499

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/279499/عرضه-اپل-دانشجویان-یادگیری-بهتر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir