به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۴ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۲۷۹۵۸۲

استفاده همزمان از واتس‌اپ در چند دستگاه؟

استفاده همزمان از واتس‌اپ در چند دستگاه؟
گروه فناوری: با وجودی که گفته شده بود واتس‌اپ در حال آماده‌سازی قابلیت پشتیبانی از یک حساب کاربری به صورت همزمان در چند دستگاه مختلف است. اکنون جزئیات جدیدی از این ویژگی مشخص شده است که مطابق انتظار کاربران نخواهد بود و این قابلیت تنها به یک دستگاه ختم خواهد شد.

براساس گزارش منتشر شده از سوی وب‌سایت «WABetaInfo» که اخبار مربوط به اپلیکیشن واتساپ رو منعکس می‌کند، قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه واتساپ به نسخه دسکتاپ، نسخه وب و نمایشگر هوشمند فیسبوک پورتال محدود می‌شود. بنابراین به نظر می‌رسد حداقل در نسخه اولیه این ویژگی نمی‌توانید از یک حساب کاربری به صورت همزمان در چند دستگاه مختلف پشتیبانی کنید. به نظر می‌رسد فیسبوک با این حرکت یک بار دیگر به گسترش نظارت‌های خود در تمام پلتفرم‌ها اشاره می‌کند.

در گزارش جدید منتشر شده، نحوه عملکرد این ویژگی به این صورت توضیح داده شده که کاربران باید دستگاه‌های ثانویه خود را جداگانه به اپلیکیشن اصلی روی گوشی متصل کنند.باید اضافه کرد در صورتی که کاربران از جدیدترین نسخه اپلیکیشن واتساپ روی گوشی موبایل خود استفاده کنند، می‌توانند تماس و پیام‌های دریافتی روی نسخه دسکتاپ، نسخه وب یا نمایشگر هوشمند فیسبوک پورتال را نیز دریافت کنند.

هم اکنون نسخه‌های دسکتاپ، وب و اپلیکیشن واتساپ در دسترس کاربران قرار دارد و برای استفاده از آن نیاز است تا گوشی موبایل شما با اپلیکیشن واتساپ اتصال اینترنت فعالی داشته باشد. در این روش اساسا فقط پیام‌ها و چت‌های کاربران از گوشی موبایل به دسکتاپ یا وب منتقل می‌شود.

طبق گزارش جدید، پشتیبانی از یک حساب کاربری به صورت همزمان در چند دستگاه مختلف احتمالا طی چند ماه آینده ابتدا به صورت نسخه بتا و البته برای تعدادی محدودی از کاربران فعال می‌شود. انتظار می‌رود که فیسبوک در آینده‌ای نه چندان دور قابلیت پشتیبانی از یک حساب کاربری به صورت همزمان در گوشی دیگر را نیز به اپلیکیشن خود اضافه کند. به هر حال، واتساپ یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان جهان محسوب می‌شود و این قابلیت‌ها که برخی رقبا مانند تلگرام از آن بهره‌مند هستند باید از مدت‌ها پیش وارد چنین پلتفرم عظیمی شده باشد.
برچسب ها: واتس اپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها