به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۵ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۲۷۹۷۶۶

دانلود سریال زخم کاری قسمت پنجم + لینک پخش آنلاین

گروه فیلم و سریال: پنجمین قسمت سریال زخم کاری با اخذ مجوزهای لازم و انجام امورات فنی تدوین؛ همینک آماده دانلود شده است. به منظور دانلود قسمت 5 زخم کاری به ادامه مطلب مراجعه کنید.
لازم به ذکر است که افزون بر دانلود قسمت پنجم زخم کاری، قسمت 18 سریال گیسو، قسمت 19 میخواهم زنده بمانم، قسمت 5 فصل دوم ملکه گدایان، قسمت 14 دراکولا و قسمت 31 همرفیق نیز در این هفته در دسترس شما عزیزان قرار خواهند گرفت. این مژده را در این جا می دهیم که شما می توانید همگی این آثار نام برده شده را از سایت کول دانلود، دریافت کنید.
 
  • قسمت 5 زخم کاری
 بپس از پشت سر گذاشتن 4 قسمت موفقیت آمیز از درام جذاب و تماشایی زخم کاری و استقبال بسیار بالا از این اثر هم اکنون همگان در انتظار قسمت 5 هستند. سریالی که به نظر می رسد با توجه به قصه پربار و فیلمنامه قوی که دارد بتواند در هفته آتی بیشتر نیز مورد توجه قرار بگیرد. داستان منسجم زخم کاری را باید به این دلیل دانست که در واقع این اثر برگرفته از کتاب رمان بیست زخم کاری نوشته محمود حسینی زاد می باشد.

 
جهت دانلود قسمت پنجم 5 و همچنین سایر قسمت های سریال زخم کاری به لینک زیر مراجعه کنید:
دانلود قسمت پنجم سریال زخم کاری
 
زخم کاری را محمدحسین مهدویان در اواخر سال 99 با حضور بازیگرانی چون جواد عزتی , رعنا آزادی ور , الهه حصاری , هانیه توسلی , سعید چنگیزیان، عباس جمشیدی ‌فر، مهدی زمین‌ پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منو چهر علیپور، مه ‌لقا باقری، مایده تهماسبی , سیاوش تهمورث , مرتضا امینی ‌تبار , سارا حاتمی , نیوشا علی ‌پور و مه‌یاس پازوکی استارت زده بود.
در خلاصه داستان زخم کاری آمده است: «من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟ – قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه ولی تهش خونه شونو پیدا می کنن. – اگه به تهش برسن. – بلد باشن می رسن.»
 
در قسمت های پیشین زخم کاری چه اتفاقاتی افتاد
قسمت سوم با مراسم خاکسپاری خان عمو همراه بود. همان جور که انتظار می رفت جنازه نعمت ریزآبادی در وان حمام ویلای مالکی پیدا می شود. پلیس ها از راه می رسند، و همچنین مامورین تجسس آگاهی و پزشک قانونی. پزشک علت مرگ را مصرف توامان و زیاد الکل و مواد مخدر بیان می کند. نقشه مالک و سمیره ظاهرا به بهترین نحو خود عملی می شود چرا که پسر نعمت نیز به دلیل محافظه کاری و پنهان کردن مصرف نوشیدنی الکی و مواد و به طبع آن آبروداری از پدر خود از پیگیری بیشتر یا شکایت صرف نظر کرده و پرونده بسته می شود. در ادامه مالک به کیش رفته و سهام هر دو ناحیه خود را به فروش رسانده. سپس به خانه خان عمو می آید. منصوره (با بازی هانیه توسلی) نیز که از خارج بازگشته در آن جا حضور دارد. مالک در اقدامی که برای همه عجیب و شگفت آور بود ادعای سهم از شرکت می کند و همین گونه ابراز می کند که بسیاری از اجناس تا 3 ماه بعد به اضافه پولی که نروزی ها قرار بود پرداخت کنند در حساب دوبی وی می باشد و به این ترتیب آن ها را وادار به همکاری می کند.
در قسمت 4 نیز شاهد این موضوع بودیم که نجفی از قضیه قتل خان عمو با خبر شده و ضمن اظهار این ادعا از مالک تقاضای حق سکوت دارد. در این حال، مالک که بسیار مضطرب و پریشان شده است، مساله را با سمیرا همسرش در میان می گذارد. سمیرا از آن جایی که زنی زیرک و البته بدجنس است به کینه ای که سابقا یکی از همکاران نجفی در شرکت داشته است دامن می زند و از مالک می خواهد که وی را علیه نجفی بشوراند. حربه سمیرا جواب می دهد و به این ترتیب، نجفی درست در نزدیکی منزل شخصی خود به قتل می رسد. پرونده جنایی مالک به این ترتیب سنگین تر شده ودر اپیزودهای پیش رو قطعا با مسایل دیگری نیز درگیر خواهند شد. حال باید دید که در قسمت پنجم از زخم کاری چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و ما شاهد چه رخدادهای دیگری خواهیم بود.
 
  • قسمت 19 میخواهم زنده بمانم
میخواهم زنده بمانم را شاید بتوان محبوب ترین سریال در حال پخش زمان فعلی دانست چرا که هم داستان جذاب و تماشایی را روایت کرده است و هم این که با گذشت 18 هفته زمان کافی برای تثبیت و کشاندن مخاطبین به سمت خود را داشته است.
اکنون قسمت 19 سریال می خواهم زنده بمانم قرار است که در سایت کول دانلود پخش و توزیع شود و شما می توانید با کلیک بر لینکی که در ادامه می آید به این سریال جذاب و تماشایی دسترسی داشته باشید.
 
 
 
جهت دانلود قسمت 19 نوزدهم سریال میخواهم زنده بمانم و همچنین سایر قسمت های آن بر روی لینک زیر کلیک کنید:
دانلود قسمت 19 میخواهم زنده بمانم
 
در قسمت های پیشین سریال می خواهم زنده بمانم چه اتفاقاتی رخ داد؟
میخواهم زنده بمانم که اکنون به قسمت های پایانی خود نزدیک شده است در یک دو راهی به سر می برد. از سمتی نادر حضور دارد که در فکر انتقام گرفتم از شابگان است و چون در این راه با زهره  دارای یک هدف مشترک هستند پس با او دست به یکی کرده است تا زهر خود را به امیر شایگان وارد کند. سمت دیگر داستان نیز کاوه حضور دارد که پس از کشته شدن سعید یوسفی (عماد) مشخص نیست که چه راهی را در پیش خواهد گرفت. البته باید مساله شیوا را هم در نظر گرفت. شیوا هم اکنون در چنگال مفتاح گیر افتاده است و مشخص نیست که چه سرنویشتی در انتظار اوست.
در این هفته و با پخش قسمت 19، تنها یک قسمت دیگر تا پایان فصل اول میخواهم زنده بمانم فاصله داریم. گرچه سازندگان قول ساخت فصل دوم را هم داده اند. اکنون شما را دعوت به تماشای قسمت 19 این سریال جذاب و تماشایی می کنیم. لینک های دانلود قسمت نوزدهم میخواهم زنده بمانم با 5 کیفیت گوناگون و با ترافیک نیم بها در سایت کول دانلود آماده شده اند.
 
  • قسمت 5 فصل 2 ملکه گدایان
به تازگی فصل دوم سریال ملکه گدایان آغاز به پخش کرده است.. قسمت 24 یا همان اپیزود 5 از فصل 2 ملکه گدایان  در سایت کول دانلود قرار است که در این هفته پخش شود. گفتنی است که فصل دوم ملکه گدایان در قالب 11 قسمت در سایت کول دانلود عرضه خواهد شد.


 
جهت دانلود قسمت 5 فصل 2 ملکه گدایان و همچنین دانلود سایر قسمت های این سریال تماشایی بر روی لینک زیر کلیک کنید:
دانلود قسمت پنجم فصل دوم ملکه گدایان
 
در قسمت های قبلی ملکه گدایان چه اتفاقاتی رخ داد؟
در قسمت های اخیر ملکه گدایان سرانجام افرا می فهمد که لعیا همان ملکه است و به همین ترتیب وی را به مفت آباد دعوت می کند تا در آن جا مراسم خاص و ویژه ای را جهت لو دادن و رو کردن دست ملکه ترتیب دهد. ولی آیا افرا چه نقشه ای در سر دارد؟ آیا از عواقب کارش خبر دارد یا خیر؟ آیا بهتر نبود بدون ابراز این نکته عسی در نجات دادن جان خود و دیگران می کرد؟ احتمالا افرا از این خطر خبر دارد ولی به دلیل ظلمی که از کودکی به وی شده است و همیشه به دنبال انتقام از ملکه بوده است این خطرات را به جان خریده است. از سویی، در جریان دیدار البرز و افرا، ملکه جای آن ها را فهمیده و در پی آن، پارسا را مامور تعقیب وی می کند. به این ترتیب پارسا باری دیگر به البرز می رسد و باز هم او را به چنگ می اندازد. البرز که گیر افتاده است چاره را در معامله می بیند و به پارسا ابراز می کند که اگر ترتیبی اتخاذ کند که پدر و مادرش به آلمان رفته و در بیمارستانی که خودش می گوید، خسروخان را بستری کند حاضر به انجام خواسته های ملکه است. البته به نظر می رسد که وی این ها را به عنوان مقدمه یک نقشه از پیش طراحی شده به پارسا می گوید و وی قصد انجام این کار را در واقع ندارد.
 
  • قسمت 18 سریال گیسو
فصل دوم عاشقانه (با نام فرعی گیسو) به کارگردانی منوچهر هادی و با حضور انبوهی از سوپراستارهای مشهور و نامی سینمای ایران از جمله ساره بیات، محمدرضا گلزار، هومن سیدی، حسین یاری، هانیه توسلی، بهاره رهنما، مسعود رایگان، شمسی فضل‌ الهی، سانیا سالاری، علیرضا زمانی ‌‌نسب، آزاده ریاضی، بیژن امکانیان، سید جمشید حسینی و همچنین بازیگر زن ایتالیایی جولیا پانلی تولید و آغاز به پخش شده است.
حال قسمت 18 سریال گیسو به مرحله پخش و توزیع در سایت کول دانلود رسیده است که شما می توانید با کلیک بر لینکی که در ادامه می آید به این سریال جذاب و تماشایی دسترسی داشته باشید تا علاوه بر دانلود آن، به لینک پخش آنلاین آن نیز دست یابید.


 
جهت دانلود قسمت 18 هجدهم سریال گیسو (عاشقانه 2) و همچنین دیگر قسمت های این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید:
دانلود قسمت 18 سریال گیسو
 
  • قبله عالم هم به پخش خود نزدیک شده است
 سریال قبله عالم – Gheble Aalam  محصول سال 99 به تهیه کنندگی: منوچهر محمدی ، نویسندگی و کارگردانی: حامد محمدی از جدیدترین سریال های شبکه نمایش خانگی می باشد که قرار است در هفته های آتی از سایت کول دانلود منتشر شود.
 در این سریال تاریخی هنرپیشه های بسیاری به ایفای نقش پرداخته اند که در این میان می توان به هنرمندانی چون پژمان بازغی , حامد کمیلی , سام درخشانی , شقایق دهقانی و هادی کاظمی اشاره کرد.

 
 
جهت دانلود سریال قبله عالم بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
دانلود سریال قبله عالم
 
ناصر الدین شاه ملقب در آرزوی دست یافتن به اکسیر آب حیات است. اکسیر توسط طبیب مخصوص تهیه می‌شود، اما با نوشیدن آن حوادثی پدید می ‌آید که دستمایه این اثر کمدی، فانتزی می شود. قبله عالم یک سریال طنز است که برآمده از اتفاق‌ های تاریخی دوران ناصرالدین شاه قاجار می باشد.  شنیده ها حاکی از این است که سریال پیرامون دوران قاجار می باشد و احتمالا به حرمسرا های شاهان قاجاری نیز شاید بپردازد! در خلاصه داستان قبله عالم آمده است که: «مادرجان این همه زن را مرخص بفرمایید تا اندرونی کاخ خلوت شود پدر سوخته ها مضمون کوک می کنن قبله عالم را هوس باز جلوه دهند.»
 منبع: وبسایت CoolDl.Net
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها