به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۵ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۲۷۹۷۸۰

آزادکاران پنج وزن دوم از امروز به میدان می‌روند

آزادکاران پنج وزن دوم از امروز به میدان می‌روند
گروه ورزشی: مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه از امروز (شنبه) در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود.در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند، رحمان عموزاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف الوکبک ژولدوشبیکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف برنده کشتی میان نایم میکایای نجم از بلغارستان و منیر آکتاس از ترکیه می‌رود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۱۸ نفر شرکت کرده‌اند، عرفان الهی در دور نخست به مصاف کونیت بوداک از ترکیه می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار، در دور دوم با برنده مبارزه میان سرهات ارسلان از ترکیه و زوراب یاکوبیشویلی از گرجستان کشتی خواهد گرفت.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۱۸ شرکت‌کننده دارد، بهمن تیموری در دور نخست با اسلام کیلج از ترکیه کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان تارزان مایسورادزه از گرجستان و آفا چارلر از فرانسه می‌رود. حمیدرضا زرین‌پیکر پس از استراحت در دور اول در دور دوم با اوسم شیولیدزه از گرجستان کشتی می‌گیرد. محمد نخودی نیز پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف آتای ایزابیکوف از قرقیزستان می‌رود و در صورت گذر از این حریف، در دور سوم با برنده مبارزه میان حسن امین گوربوز از ترکیه و حسن اوکتای از بلغارستان کشتی خواهد گرفت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۱۳ نفر حضور دارند، محمد حاجیلوئیان در دور اول به مصاف دولتبک ژامگیربک از قرقزستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم، با برنده کشتی میان یوزا تسرتسوادزه از گرجستان و آدلیت داولومبایف از قزاقستان کشتی خواهد گرفت.در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که هشت شرکت‌کننده دارد، عباس فروتن در دور اول با افه آنیل‌آل از ترکیه کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی‌گیر در دور بعد و در مرحله نیمه‌نهایی، به مصاف برنده کشتی میان آنیل برکای کلیجسالیان و سلیم ارجان از ترکیه می‌رود.
برچسب ها: کشتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها