به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۵ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۲۷۹۸۵۰

وقاحت‌ این عنصر دولت تدبیر! تمام‌شدنی نیست!

وقاحت‌ این عنصر دولت تدبیر! تمام‌شدنی نیست!
گروه سیاسی: کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت دولت تدبیر! نسبت به فحاشی اخیرش، واکنش نشان داد و گستاخانه و وقیحانه گفت: ادب اجازه نمی‌داد که بیشتر صحبت کنم والا لایق بیش از اینها هستند!
  
او گفت: من ابزار صحبت بیشتر درباره این موضوع را نداشتم و ادب اجازه نمی‌داد که بیشتر صحبت کنم. بنده از برداشت‌همکاران شما ناراحت شدم و کسی که قیمت واکسن را بعد از تزریق واکسن مطرح می‌کند لایق بیش از اینها است. این متن توییت بنده اصلا ربطی به منتقدان ندارد و اگر کسی آن را بخواند متوجه می‌شود که منظور من با کیست. ی‌خواست این واکسن را وارد کند مخالف واردات بودند، بعد وقتی خودشان خواستند وارد کنند، قیمت‌های عجیب‌وغریب برای این واکسن می‌گذاشتند. الان هم که واکسن ایرانی وارد شده مجددا با مواضع متناقض همان واکسنی که تا دیروز رفقا و همکارانشان می‌خواستند با قیمت بیشاتر بیاورند را دوباره به جلو آوردند. به نظر من مخاطب کاملا مشخص است و زودتر از هرکسی هم متوجه شد و خودش را پشت سر دیگران پنهان کرد.
 
وی در پاسخ به این سوال اما چطور شد که مردم و رسانه‌ها خودشان را مخاطب توییت شما دانستند؟ اظهار داشت: مطلب من دقیقا مشخص بود. من فقط یک توییت ننوشتم و این یک سری رشته توییت بود، اما آن‌ها سعی می‌کنند که حرف‌های من را به سمت رسانه و مردم القا کنند تا بتوانند از موضوع فرار کنند و نوک پیکان حمله‌ای که متوجهشان است را به سمت دیگری ببرند. ما پای واکسن داخلی و واکسیناسیون عمومی مردم ایستاده‌ایم و از همه دوستان در رسانه سالم و مردمی که ماه‌هاست پای واکسیناسیون داخلی ایستادند ممنونیم. اما تعبیر مرحوم شریعتی چیز دیگری بود و به جای دیگری می‌خورد.
 
وی در پاسخ به این سوال که به طور کلی در چند ماه گذشته برخی توییت‌هایت جنجالی شدند، مثلا به منتقدی گفته بودید که واکسن نزند چون اجباری نیست. فکر نمی‌کنید این نوع توییت‌ها با برداشت‌هایی که از آن می‌شود، مشکل‌ساز می‌شوند؟ گفت:  من هنوز هم می‌گویم اگر نمی‌خواهید واکسن نزنید! اگر کسانی به شکل هدف‌مند این‌ها را تفسیر به رای نکنند، موضوع مشخص است. امروز هم که صحبت می‌کنیم تزریق چه واکسن ایرانی و چه واکسن خارجی اجباری نیست. برای تزریق واکسن افرادی که مایل هستند می‌توانند به شکل داوطلبانه در سامانه ثبت‌نام کنند. در اغلب کشورهای دنیا هم تزریق واکسن اجباری نیست.‌
طی روزهای اخیر کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا رو دارو که توییتش درباره «پوفیوز» خواندن منتقدان گرانی واکسن داخلی با انتقادهای فراوانی روبرو شده بود در توییت دیگری ضمن اصرار بر موضع خود، این انتقادها را به «مافیای دارو» و «اعوان و انصار» آنها نسبت داد و نوشت این افراد پفیوزند!
برچسب ها: کیانوش جهانپور
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها