به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۶ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۲۷۹۹۱۰

استعفای وزیربریتانیایی پس از یك رسوایی

استعفای وزیربریتانیایی پس از یك رسوایی
گروه بین الملل: یک روز پس از رسوایی انتشار تصاویری از مت هنکاک، وزیر بهداشت بریتانیا که او را در حال بوسیدن دستیارش نشان می‌داد،  هنکاک به دلیل نقض محدودیت‌های مهار کرونا از مقامش استعفا کرد.پس از آنکه روزنامه عامه‌پسند تصاویر  هنکاک و دستیارش جینا کولادانجلو را در آغوش یکدیگر و در حال بوسیدن منتشر کرد، بسیاری خواهان برکناری او شدند.
هم  هنکاک و هم خانم کولادانجلو متاهل هستند.روزنامه سان نوشت که عکس‌های این دو به ۶ مه برمی‌گردند و داخل ساختمان وزارت بهداشت گرفته شده‌اند.این اولین باری نیست که یک مقام دولت بوریس جانسون برای نقض محدودیت‌های کووید-۱۹ مورد انتقاد قرار می‌گیرد.
مت هنکاک با همرسانی ویدئویی در توییتر گفت: "من متوجه فداکاری‌های عظیمی هستم که همه در این کشور کرده‌اند. ماهایی که مقررات را تعیین می‌کنیم خودمان باید آنها را رعایت کنیم و برای همین است که من باید استعفا بدهم."او در استعفانامه‌اش هم از نخست‌وزیر بریتانیا برای نقض محدودیت‌های کرونا عذر خواسته است.
بوریس جانسون در پاسخ نوشته که  هنکاک باید مقامش را "با افتخار به دستاوردهایش ترک کند. نه تنها در مواجهه با همه‌گیری بلکه دستاوردهای پیش از آغاز کووید-۱۹."

 
برچسب ها: بريتانيا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها