به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۶ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۲۷۹۹۷۹

سیستم مورد نیاز ویندوز ۱۱ برای کامپیوتر‌ها

سیستم مورد نیاز ویندوز ۱۱ برای کامپیوتر‌ها
گروه فناوری: مایکروسافت سیستم مورد نیاز ویندوز ۱۱ را اعلام کرد. مشخصاتی که خبر از عدم پشتیبانی این ویندوز از سیستم‌های ۳۲ بیتی با رم ۲ گیگابایتی می‌دهد.مایکروسافت به صورت رسمی از ویندوز ۱۱ رونمایی کرد. جدیدترین ویندوز غول نرم‌افزاری جهان که ویژگی‌های جدیدی را به این سیستم عامل آورده است. ویندوز ۱۱ تغییرات زیادی کرده است و قرار است در قالب یک آپدیت رایگان برای کاربران ویندوز ۱۰ منتشر شود.

حداقل مشخصات سخت افزاری برای نصب ویندوز 11
پردازنده ۶۴ بیتی دو هسته‌ای با حداقل فرکانس پردازشی یک گیگاهرتز
۴ گیگابایت حافظه رم
۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای نصب ویندوز و امکانات جدید آن
حداقل صفحه نمایش ۹ اینچی با وضوح تصویر ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل و رزولوشن 720p
بایوس UEFI با پشتیبانی از Secure Boot و TPM 2.0
کارت گرافیک با پشتیبانی از دایرکت ایکس ۱۲ به همراه درایور WDDM 2.0
الزام اتصال به اینترنت برای دانلود و نصب آپدیت‌های ضروری

لازم به ذکر است، کاربران برای استفاده از ویندوز ۱۱ باید اکانت مایکروسافت داشته‌ باشند. مایکروسافت برای حفظ امنیت کاربران، الزام استفاده از اکانت مایکروسافت را برای این ویندوز ایجاد کرده است. همچنین، برای اولین استفاده از ویندوز ۱۱، کاربر باید وارد حساب کاربری مایکروسافت خود شود.

ویندوز ۱۱ در پاییز امسال بین ماه‌های آبان و آذر برای کاربران ویندوز منتشر خواهد شد. با توجه به سیستم مورد نیاز ویندوز ۱۱ کامپیوترهای ۳۲ بیتی با رم ۲ گیگابایتی قادر به اجرای این سیستم عامل نخواهند بود. اما این ویندوز از نرم‌افزارهای ۳۲ بیتی پشتیبانی خواهد کرد.

ویندوز ۱۱ تغییرات زیادی در رابط کاربری خود داشته است. مایکروسافت استور به طور کامل بازطراحی شده است. این ویندوز از یک زبان طراحی کاملا جدیدی بهره می‌برد که از نظر بصری زیبا شده است. شایان ذکر است، مایکروسافت به اپلیکیشن ایکس‌باکس توجه ویژه‌ای کرده است و شاهد عرضه گیم‌پس به ویندوز ۱۱ خواهیم بود.
برچسب ها: ویندوز۱۱
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها