به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۶ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب : ۲۷۹۹۸۹

ترامپ:آمریکا را دوباره پس می‌گیریم

ترامپ:آمریکا را دوباره پس می‌گیریم
رئیس جمهور سابق آمریکا در اولین گردهمایی از زمان ترک کاخ سفید، از سیاست‌های مهاجرتی دولت بایدن انتقاد کرده و جمهوریخواهان را ترغیب کرد سال آینده اکثر کرسی‌های کنگره را پس بگیرند.
دونالد ترامپ بار دیگر احتمال نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴ را مطرح کرد. او گفت: ما دو بار انتخابات را بردیم و احتمال دارد که برای مرتبه سوم هم برنده شویم. این احتمال هست.
وی در جمع حامیانش فهرستی از شکایات متداول خودش، به ویژه افزایش شمار مهاجران در مرز جنوبی آمریکا را مطرح کرد، مساله‌ای که جمهوریخواهان برای جلب رای به شدت روی آن متمرکز شده‌اند.ترامپ گفت: میلیون‌ها نفر هستند که به کشور ما می‌آیند. اصلا ما نمیدانیم آنها که هستند. جو بایدن دقیقا عکس کار ما را انجام می‌دهد.او گفت: ما مجلس نمایندگان را پس میگیریم، ما سنا را پس میگیریم و آمریکا را دوباره پس میگیریم و این کار را فورا انجام خواهیم داد.گرچه ترامپ از زمان شکست در انتخابات در مراسم‌های جمهوریخواهان سخنرانی داشته است، اما گردهمایی او در اوهایو، ایالتی که در ۲۰۲۰ در آن پیروز شد، بازگشت به مراسم‌های مردمی گسترده به شمار می‌آید که برای حمایت دوباره پایگاهش حائز اهمیت است. او در این تجمع، انتخابات ۲۰۲۰ را "دروغ بزرگ" نامید.ترامپ در این تجمع همچنین به نفع مکس میلر، دستیار سابق کاخ سفید صحبت کرد که قصد دارد علیه آنتونی گونزالس، یکی از آن ۱۰ جمهوریخواه مجلس نمایندگان که بعد از شورش شش ژانویه به استیضاح ترامپ رای مثبت داد، وارد میدان شود.دونالد ترامپ در بخش دیگری از اظهاراتش همچنین به ابراز عقیده ژنرال مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا تاخت که از آموزش تئوری‌هایی درباره نژادپرستی دفاع کرده بود. ترامپ گفت: ژنرال‌های ما و آدمیرال‌های ما، اکنون بیش از تمرکز روی دشمنانمان، روی این چیز بی‌معنی تمرکز کرده‌اند.
رئیس جمهوری سابق آمریکا در ادامه، رسانه‌ها را هم از انتقاداتش بی‌نصیب نگذاشت. او همچنین در ادامه انتقاداتش به دولت بایدن گفت: با گذشت پنج ماه، دولت بایدن یک فاجعه تمام و کمال را نشان داده است. به شما گفته بودم.

 
برچسب ها: دونالد ترامپ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها