به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۶ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۲۸۰۰۰۸

محمد نخودی طلا گرفت

محمد نخودی طلا گرفت
گروه ورزشی: مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد جام یاشاردوغو از امروز در شهر استانبول ترکیه در حال برگزاری است.در وزن ۷۰ کیلوگرم عرفان الهی در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۲ مقابل کونیت بوداک از ترکیه به پیروزی دست یافت وی در دور دوم مقابل زورابی یاکوبیشویلی دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان از گرجستان با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه ابتدا مقابل سرهت اصلان از ترکیه با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید وی در کشتی بعد والنتین بورزین از مولداوی را با نتیجه ۷ بر ۲ مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت. الهی در این دیدار اسلام بک اورزبکوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و به مدال برنز دست یافت.
 
در وزن ۷۹ کیلوگرم بهمن تیموری در دور نخست با نتیجه ۶ بر صفر اسلام کیلج از ترکیه را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل تارزان مایسورادزه از گرجستان با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل زرین پیکر، تیموری از دور رقابت‌ها کنار رفت. حمیدرضا زرین پیکر پس از استراحت در دور اول در دور دوم اوسم شیولیدزه از گرجستان را با نتیجه ۵ بر یک از پیش رو برداشت. وی در دور سوم با نتیجه ۴ بر یک از سد تارزان مایسورادزه از گرجستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. زرین پیکر در این مرحله مقابل تاریل گافرینداشویلی از گرجستان با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی دست یافت و به دیدار فینال راه یافت.

محمد نخودی نیز پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر آتای ایزابیکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در دور سوم حسن امین گوربوز از ترکیه را با نتیجه ۶ بر ۲ از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نخودی در این مرحله مقابل نوری کوتان اوغلو از ترکیه با نتیجه ۸ بر ۶ به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. دیدار فینال این وزن میان زرین پیکر و نخودی برگزار شد که نخودی با نتیجه ۴ بر ۴ به پیروزی دست یافت و صاحب مدال طلا شد. زرین پیکر نیز به مدال نقره رسید.
برچسب ها: کشتی آزاد
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها