به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۲۸۰۱۲۲

وام اجاره، درمان بازار مسکن نیست

وام اجاره، درمان بازار مسکن نیست
گروه اقتصادی: دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان کشور گفت: اعلام اینکه برای حوزه اجاره‌داری مبلغی وام تامین شود، درمان اساسی این بازار نیست.فرشید پورحاجت اظهار کرد: وضعیت عرضه و تقاضا در بازار مسکن و کاهش تولید مسکن در کشور، مهمترین عامل شرایط بحرانی امروز است.
 
به گزارش ایسنا، وی افزود: شوربختانه متولیان بخش مسکن هیچ برنامه منسجمی برای تولید مسکن نداشته‌اند و کمبود مسکن در کشور بر این بازار اقتصادی تاثیر داشته است و خانوارها در شرایط بسیار سختی به سر می‌برند.
دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان کشور گفت: دولت باید تمهیداتی برای اجاره‌داری به صورت منسجم و سیاست‌ورزانه دنبال کند.

پورحاجت با بیان اینکه بازار مسکن از بازار آزاد تبعیت می‌کند، افزود: اعلام اینکه برای حوزه اجاره‌داری مبلغی وام تامین شود، درمان اساسی این بازار نیست.وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: از مالکان و تمام مردم ایران می‌خواهم کمک کنند و در این شرایط سخت که بر اثر بی‌برنامگی و عدم توجه به حوزه مسکن ایجاد شده است، در کنار خانواده‌های مستاجر باشند و شرایط را به نحوی فراهم کنند تا فشار کمتری به خانواده‌ها وارد شود.
برچسب ها: وام ودیعه مسکن
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها