به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۲۸۰۱۳۱

دومان سهند از بانکداری هوشمند میگوید

گروه اقتصادی:
دومان سهند از بانکداری هوشمند میگوید
یادداشتی از دومان سهند
بانکداری آینده هوشمند و فراگیر
این متن یادداشتی از دومان سهند می باشد و درباره ایشان تا پایان این مطلب با ما باشید.
فین تک تمام عرصه های بانکداری را یکی یکی فتح می کند. اینشورتک صنعت بیمه سنتی را دگرگون می کند. ولث تک مدیریت ثروت و سرمایه گذاری را مدیریت می کند و پی تک جایگزین عابر بانک ها و کارتخوان ها می شود. تمام اینها یعنی برج های چند ده طبقه بانک ها، تبدیل به پردازنده های قوی داده پردازی خواهند شد. شعبه‌های چند هزار و چند ملیتی تبدیل به ربات های هوشمند پاسخگو خواهند شد. پرسنل چند هزاری تبدیل به هوش مصنوعی خواهد شد.
مدیران تصمیم گیر در حوزه وام دهی و اعتبار سنجی، جای خود را به افراد عادی که می خواهند مستقیم به فرد نیازمند قرض دهند، خواهند داد.
دومان سهند میگوید
بانکداری در آینده به جای پول کاغذی ( فیات ) با رمزنگاری و پول های دیجیتال مورد تایید دولت ها اداره خواهد شد. کارمزد ها، پورسانت ها و سود بانکی به شدت کاهش خواهد یافت و بانک به عنوان واسطه در تبادل پول و اعتبار از میان خواهد رفت و بانک های هوشمند به جای فکر سود به دنبال سود برای کاربران خواهد بود. سرعت انتقال پول توسط اینترنت اشیا، جای سایتهای پرداخت بانک ها را خواهد گرفت. بانک آینده به جای اداره شدن توسط افراد معدود با اقتصاد اشتراکی فراگیر خواهد بود و یک دلار یا میلیارد دلار در بانکداری هوشمند خدمات یکسان دریافت خواهند کرد.
این متن یک یادداشت از دومان سهند می باشد و میتوانید برای مطالعه کامل یادداشت‌های سهند، به وب سایت دومان سهند مراجعه کنید.

معرفی آقای دومان سهند
درباره دومان سهند
دومان سهند  از دهه ۲۰ زندگی به اقتصاد و فعالیت‌های مالی و پولی علاقه داشت و در همین حوزه ها به فعالیت و کسب تجربه مشغول بوده است. همچنین در حوزه تحلیل اقتصاد و گزارشگری مالی در نشریات معتبر کشور، آثارش به چاپ رسیده است. بعد از حدود یک دهه رزومه کاری در حوزه پولی، در سال ۲۰۱۴ شرکت  سرمایه‌گذاری دومان را تاسیس کرد. این شرکت به تامین مالی پروژه‌های کسب و کار مشغول بود.

دومان سهند کیست | معرفی وب سایت دومان سهند
اگر تمایل دارید درباره دومان سهند بیشتر بدانید روی لینک دومان سهند کیست کلیک کنید.
وب سایت دومان سهند
وب سایت بانکداری هوشمند دومان سهند www.doumanmoney.com
 وب سایت سرمایه گذاری دومان سهند www.doumanfund.com
وب سایت انگلیسی زبان دومان سهند www.doumansahand.com
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها