به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۲۸۰۱۸۲

قتل پیر زن ۸۲ ساله به دست نظافتچی

قتل پیر زن ۸۲ ساله به دست نظافتچی
گروه حوادث:جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل قتل و سرقت از منزل یک خانم ۸۲ ساله خبر داد. سرهنگ کارآگاه سعداله گزافی جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: ۲۲ آبان سال ۹۸ زن جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران اعلام کرد مادر ۸۲ ساله اش به علت مشکوکی فوت کرده و طلاجاتش نیز به سرقت رفته است.
 
وی عنوان کرد: پرونده با موضوع سرقت منجر به جنایت تشکیل وبرای تحقیقات جنایی با دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت.جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: محتویات پرونده حاکی از آن بود، متوفی به علت بیمار‌های زمینه‌ی و باتوجه به آثار کبودی در نواحی گردن در بیمارستان فوت و با صدور گواهی فوت بدون ارجاع جسد به پزشکی قانونی دفن می‌گردد.

این مقام انتظامی ابراز کرد: در ادامه بررسی‌ها دختر زن سالخورده عنوان کرد که مادرش دچار شکستگی لگن شده و در این ۴ ماه قبل از فوتش پرستاری به نام شوکت از او مراقبت و نگهداری می‌کرده است. این در حالی بود که دختر شوکت نیز برای نظافت گاهی اوقات با مادرش به خانه زن سالخورده می‌رفته است.وی تصریح کرد: کارآگاهان با فرضیه این که اکرم (دختر پرستار) در این ماجرا دست دارد، با هماهنگی بازپرس پرونده بازداشت شد. اما در تحقیقات منکر قتل شد.

گزافی اضافه کرد: کارآگاهان با ادامه تحقیقات پلیسی، نهایتا اکرم ۴۴ ساله را در برابر مدارک و دلایل پلیسی قرار دادند که در اوایل تیرماه امسال به قتل و سرقت معترف شد و گفت: مادرم نظافت چی منزل مقتوله بود به علت شکستگی لگن قادر به حرکت نبود، من یکبار که بجای وی برای نظافت رفتم متوجه شدم مقتول به تنهایی زندگی می‌کند. به همین دلیل تصمیم گرفتم طلاجات او را سرقت کنم که ۸ مهر سال ۹۸ با تصمیم به سرقت بردن طلا‌های مقتول راهی خانه او شدم.

متهم ادامه داد: داخل خانه شدم و در فرصتی مناسب مقتول را از پشت هل دادم و او به زمین افتاد. می‌خواستم گردنبند او را از گردنش بکنم که مقاومت کرد. با او درگیر شدم و در این حین مقتول شروع به سر و صدا کرد، برای اینکه کسی صدایش را نشنود دستم را روی دهانش گذاشتم که متوجه شدم بی حال شده است. طلا‌های او را سرقت کردم و اموال مسروقه را به مبلغ ۱۰ میلیون تومان فروختم.

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان اشاره کرد: با اعتراف زن جوان به جرم خود، با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار دارد.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: قتل حوادث
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها