به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۲۸۰۲۰۹

دردسر بزرگ باقری برای ماندن در تیم ملی

دردسر بزرگ باقری برای ماندن در تیم ملی
گروه ورزشی: با ابقای اسکوچیچ در تیم ملی حالا این مربی سعی می‌کند همچنان از وجود کریم باقری و وحید هاشمیان استفاده کند.کریم باقری از مربیان مورد اعتماد اسکوچیچ است و این مربی کروات در مصاحبه تلویزیونی خود گفته بود تا روزی که من در تیم ملی ایران باشم حتما از وجود باقری استفاده می‌کنم. در همین رابطه شنیدیم باقری هم بی میل نیست دوباره در خدمت تیم ملی باشد اما مشکل اینجاست که بازی‌های تیم ملی تقریباً با مسابقات پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا همزمان می‌شود و بعد از آن هم یک سری از مسابقات تیم ملی همزمان با لیگ بیست و یکم برگزار خواهد شد.
 
در واقع آقا کریم برای ماندن در تیم ملی باید تکلیف خود را با باشگاه پرسپولیس روشن کند. قاعدتاً مسئولان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس باید در این رابطه جلسه‌ای را برگزار کرده و تکلیف کریم باقری را مشخص کنند اما اسکوچیچ خیلی دوست دارد بار دیگر از وجود کریم باقری روی نیمکت تیم ملی و به عنوان یکی از دستیاران خود بهره ببرد.
مرجع : خبر ورزشی
برچسب ها: کریم باقری
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها