به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۸ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۲۸۰۴۰۴

تلاش‌می‌کنم‌در توکیو بهترین‌نمایش را داشته باشم

تلاش‌می‌کنم‌در توکیو بهترین‌نمایش را داشته باشم
گروه ورزشی: امین میرزازاده نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک توکیو بیان کرد: از رقابت‌های نوجوانان همیشه به دنبال کسب مدال طلا بودم و نتایجی که در رده‌های سنی پایه کسب کردم بیانگر این موضوع است.وی ادامه داد: پس از ورود به رده‌ی سنی بزرگسالان در رقابت‌های آسیایی هند در سال ۲۰۲۰ به مدال طلا دست یافتم و در حال حاضر المپیک توکیو بزرگترین و مهمترین میدان پیش روی من است و باید از فرصت بدست آمده نهایت استفاده را بکنم.

دارنده مدال طلای قهرمانی جوانان جهان در مورد روند آمادگی اش گفت: از مهرماه سال گذشته تا به حال ۱۲ مرحله اردو را پشت سرگذاشته و خدا را شکر به آمادگی خوبی نیز رسیده ایم.وی ادامه داد: با نظر کادر فنی به رقابت‌های بین المللی لهستان اعزام شدیم و شخصاً معتقدم که کشتی گیران یک محک بسیار خوب در این مسابقات خوردند و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم حدود ۹ نفر از کشتی گیرانی که سهمیه المپیک را داشتند شرکت کرده بودند و من نیز با سه کشتی گیر مطرح از جمله دارنده مدال برنز جهان از شیلی و قهرمان بازی‌های آسیایی از ازبکستان کشتی گرفتم. البته دیدار فینال با علی اکبر یوسفی به خاطر اینکه به کشتی هم آشنا بودیم بسیار حساس بود، ولی با برنامه ریزی که انجام دادم توانستم موفق عمل کنم.

میرزازاده در مورد شرایط بدنی و آمادگی جسمانی اش گفت: وزنم نسبت به گذشته بیشتر شده، اما با ۱۳۰ کیلوگرم کمی فاصله دارم و به همین دلیل برای جبران آن، آمادگی جسمانی و قدرت بدنی خود را بالا برده ام و خدا را شکر شرایط خوبی دارم و در رقابت با حریفان این موضوع را با قدرت بدنی و نفس جبران می‌کنم.وی در مورد نحوه تمرینات و شرایط اردو‌ها گفت: کادر فنی به لحاظ فنی و روحی و روانی همیشه تأثیرگذار بوده اند و برای ما از جان و دل مایه می‌گذارند. محمد بنا پس از چندین سال تجربه کشتی گیران را به صورت کامل می‌شناسد و خوب می‌داند چه زمانی و با چه صحبت‌هایی انگیزه لازم را به آن‌ها بدهد. رسول جزینی مربی سنگین وزن‌ها نیز فوق العاده است و در حال حاضر نیز فیلم حریفان را آنالیز می‌کنیم تا با نقاط ضعف و قوت آن‌ها آشنا شویم.

میرزازاده تصریح کرد: مکان تمرینات فوق العاده است، هم از لحاظ تغذیه و هم از لحاظ امکانات در شرایط خوبی هستیم و فدراسیون کشتی واقعا پای کار است و تمامی درخواست‌های ما را انجام می‌دهد.وی در پایان خاطرنشان کرد: از طالب وند مربی شهرستانم و خانواده ام که پشتیبان من بوده اند قدردانی می‌کنم، انگیزه خوبی دارم، تلاش‌ها را انجام داده و سختی‌های تمرینات را پشت می‌گذارم تا به عنوان تنها کشتی گیر خوزستانی و نماینده ورزش این استان در المپیک توکیو بهترین نمایش را در این میدان بزرگ داشته و با کسب یک مدال خوشرنگ دل مردم را شاد کنم.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: کشتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها