به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۱۰ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۲۸۰۵۹۹

پلیس، مانع خودکشی جوان ۲۳ساله شد

پلیس، مانع خودکشی جوان ۲۳ساله شد
گروه جامعه: فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب گفت: حضور به موقع پلیس امنیت عمومی شهرستان جان جوانی 23 ساله که در یکی از محلات شهر اقدام به خودکشی کرده بود را نجات داد.
سرهنگ محمدرضا یاری اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اعلام یک مورد خودکشی در شهر اسلام آبادغرب رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
 با دریافت این گزارش، ماموران پلیس موفق به شناسایی محل تماس فرد خودکشی کننده با خانواده اش که از اقدام خود خبر داده بود، شدند. ماموران به سرعت و همراه با خانواده فرد خودکشی کننده در محل حاضر و مشاهده کردند فرد یاد شده پس از مصرف تعدادی زیادی قرص، با یک رشته طناب خود را از پل کمربندی محور برف آباد - سه راهی ملاوی حلق آویز کرده است.
رئیس پلیس اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: همکاران پرتلاش ما با مشاهده این صحنه و پس از اطمینان از زنده بودن این فرد علی رغم اینکه در حالت بیهوشی قرار گرفته و از دهان و بینی اش خون جاری شده بود، با رضایت خانواده اش و از آنجایی که بیم مرگ او می رفت، پیش از حضور نیروهای امدادی و با خودروی پلیس وی را به مراکز درمانی متتقل کردند.
وی افزود: خوشبختانه این جوان به خاطر اقدامات درمانی صورت گرفته در میانه راه و سپس تلاش های کادر درمان بیمارستان شهرستان احیا و از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.
یاری با اشاره به قدردانی فراوان خانواده این جوان از پلیس، گفت: هر زمانی که به حضور همکاران ما نیاز بوده آنها به سرعت در محل حاضر و بارها ثابت کرده اند هدفی جز جلب رضایت مردم و خدمت صادقانه به شهروندان را ندارند.
برچسب ها: خودکشی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها