کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اینستاگرام فقط برای اشتراک‌گذاری تصویر نیست

10 تير 1400 ساعت 18:00


گروه علم وفناوری:«آدام موسری» یکی از مدیران اجرایی فیسبوک و مدیر اینستاگرام، در ویدیوی منتشر شده در حساب کاربری اینستاگرام و توییتر خود، اعلام کرد که اپلیکیشن تحت مدیریتش دیگر تنها به عنوان بستری برای به اشتراک‌گذاری تصویر کاربرد ندارد.
پیام اخیر مدیر اینستاگرام نشان می‌دهد که اپلیکیشن مذکور دیگر علاقه‌ای به باقی ماندن به عنوان پلتفرم ساده اشتراک تصاویر مربعی شکل ندارد و قصد دارد در آینده به عنوان بازیگری در زمینه سرگرمی و نمایش ویدیو مطرح شود که به شکل گسترده از الگوریتم‌ها برای نگه داشتن کاربران در محیط خود و دستیابی به سلیقه آن‌ها استفاده می‌کند.
وی در ادامه گفته‌های خود افزوده که پس از موفقیت‌های کسب شده توسط رقبایی مانند تیک تاک و یوتیوب، اینستاگرام در نظر دارد بیشتر در زمینه سرگرمی و ویدیو فعالیت داشته باشد. او همچنین خبر از برخی تغییرات و ویژگی‌های آزمایشی در آینده نزدیک داده است که شامل پیشنهاد پست‌هایی از صفحات دنبال نشده به کاربران به صورت هوشمند‌تر و تجربه فراگیرتر از محتوای ویدیویی با قابلیت پشتیبانی از پخش تمام صفحه داده است.نمایش ویدیوها به صورت تمام صفحه در قسمت‌های مختلف اپلیکیشن اینستاگرام مانند IGTV، استوری‌ها و ریلز برای مدتی است که در دسترس تمامی کاربران قرار دارد، اما موسری ادعا دارد که تیم توسعه‌دهنده قصد دارد بسیار بیشتر از قبل روی تجربه محتوای ویدیویی تمرکز داشته باشد. همچنین قابلیت پیشنهاد پست‌ها از صفحات دنبال نشده نیز برای چندین ماه به صورت آزمایشی ارائه شده است و کاربران استقبال خوبی از آن به عمل آوردند. همین امر موجب شده است تا اینستاگرام امکان انتخاب موضوعات دلخواه را برای برخی از کاربران فراهم کند و اولویت بالاتری نسبت به قبل برای آن‌ها در نظر بگیرد.
در حال حاضر چندان مشخص نیست که مدیران فیسبوک چه برنامه دقیقی برای آینده اینستاگرام دارند و چگونه می‌خواهند به اهداف در نظر گرفته شده دست پیدا کنند. ممکن است اینستاگرام از برخی قابلیت‌های محبوب موجود در تیک تاک و سایر نمونه‌های مشابه کمک بگیرد یا به کمک نوآوری تیم طراحی خود، ویژگی‌های کاملاً جدید و منحصر به فردی عرضه کند.


 


کد مطلب: 280604

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/280604/اینستاگرام-فقط-اشتراک-گذاری-تصویر-نیست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir