به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۲۸۰۹۴۲

تهران امروز به ۴۰ درجه می‌رسد

تهران امروز به ۴۰ درجه می‌رسد
گروه جامعه: یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.
کبری رفیعی درباره آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت: در پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور جو آرامی را شاهد خواهیم بود. طی سه روز آینده هم در مناطق جنوبی کشور از جمله جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان به ویژه در ساعت‌های بعدازظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد. روز دوشنبه نیز شدت ناپایداری‌ها در این مناطق بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: از روز سه شنبه تا جمعه با شمالی شدن جریانات بر روی سواحل دریای خزر این مناطق هم کاهش نسبی دما را خواهند داشت و هم بارش پراکنده در این مناطق رخ می‌دهد. از روز سه شنبه تا پنجشنبه در نیمه جنوبی کشور افزایش محسوس دما را خواهیم داشت.این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه تا جمعه نیز در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل و همینطور جنوب غرب کشورمان پدیده غالب وزش باد شدید خواهد بود که گاهی سبب گرد و خاک خواهد شد. آب‌های خلیج فارس به ویژه در قسمت‌های شرقی، تنگه هرمز و دریای عمان طی دو روز آینده مواج خواهند بود. دریای خزر هم از روز سه شنبه تا جمعه این شرایط را خواهد داشت.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: در تهران هم امروز و فردا آسمان صاف خواهد بود که گاهی وزش باد را خواهد داشت. حداکثر دما در تهران امروز به چهل درجه بالای صفر خواهد رسید. حداقل دما هم فردا بیست و نه درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها