به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۲۸۱۰۳۱

گرانی۷۰درصدی ماکارونی روی بسته‌بندی نشست

گرانی۷۰درصدی ماکارونی روی بسته‌بندی نشست
گروه اقتصادی: امروز با توجه به اعلام واحدهای تولیدی قیمت ماکارونی به صورت رسمی تا ۷۰ درصد افزایش پیدا کرد.در طول هفته اخیر روند افزایش قیمت کالاهای اساسی تاحدودی کند شده است اما این موضوع به معنی توقف افزایش قیمتها نیست زیرا در چند هفته گذشته مردم شاهد افزایش قیمت انواع کالاها از جمله شوینده، شکر و... بودند.

امروز نیز با توجه به اعلام واحدهای تولیدی قیمت ماکارونی به صورت رسمی تا 70 درصد افزایش پیدا کرده است. البته کارخانجات ماکارونی طی هفته‌ای اخیر اعلام کرده بودند امسال قطعاً قیمت ماکارونی افزیش خواهد یافت البته هرچه تعیین قیمت دیرتر انجام شود تولیدکنندگان با مشکل جدی تری در امر تولید مواجه خواهند شد.

بنابراین ادامه این روند که کالا با قیمت سال گذشته عرضه شود اما هزینه حمل و نقل با افزایش 70 درصد دستمزد با حدود 39 درصد و بسته بندی با بیش از 70 در صد در کنار هزینه های سرباز مواجه باشد برای تولیدکنندگان ممکن نیست.

در همین ارتباط تولیدکنندگان امروز افزایش قیمت ها را بر روی محصولات خود از جمله ماکارونی 700 گرمی اعمال کرده‌اند. این محصول پیش از افزایش قیمت ها با قیمت 8 هزارو 600 تومان به فروش می رسید اما در قیمت گذاری جدید ماکارونی 700 گرمی توسط تولیدکنندگان با قیمت 13 هزار و 900 تومان عرضه می شود.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها