به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۲۸۱۱۲۴

کاهش محدودیت سفر از ۵ کشور به آلمان

کاهش محدودیت سفر از ۵ کشور به آلمان
گروه فرهنگی: آلمان محدودیت‌های مسافرتی وضع‌شده برای مسافرانی را که از بریتانیا، پرتغال و چند کشور دیگر به آلمان سفر می‌کنند کاهش می‌دهد.به گزارش ایسنا، با توجه به بیانیه روز دوشنبه آلمان، کشورهای بریتانیا، پرتغال، هند، روسیه و نپال از فهرست پرخطرترین کشورها از نظر شیوع نوع دلتای ویروس کرونا حذف خواهند شد و محدودیت‌های مسافرتی نیز برای سفر از این پنج کشور به آلمان کاهش پیدا خواهد کرد.  
 
با کاهش محدودیت‌های مسافرتی جدید، کسانی که از این پنج کشور به آلمان بازمی‌گردند و یا سفر می‌کنند درصورتی که دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌ یا می‌توانند ثابت کنند پس از ابتلا به این ویروس بهبود پیدا کرده‌اند نیازی به سپری کردن دوران قرنطینه ندارند.

آن گروه از افرادی که واکسینه‌ نشده‌اند نیز باید حداکثر تا ۱۰ روز در قرنطینه بمانند. همچنین این امکان برای این گروه از مسافران وجود دارد که در روز پنجم قرنطینه با ارائه نتیجه منفی آزمایش کرونا به دوران قرنطینه پایان دهند.
برنامه جدید مسافرتی آلمان از روز چهارشنبه به اجرا گذاشته خواهد شد.با این حال همچنان ۱۱ کشور از جمله برزیل و آفریقای جنوبی در فهرست کشورهای پرخطر از نظر گسترش گونه دلتای ویروس کرونا باقی خواهند ماند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها