به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ساعت ۱۸:۵۹
کد مطلب : ۲۸۱۲۶۶

بازگشت میلیچ به لیست بازیکنان استقلال

بازگشت میلیچ به لیست بازیکنان استقلال
گروه ورزشی: هروویه میلیچ پس از غیبتی ۴۳ روزه، بالاخره به لیست اصلی بازیکنان استقلال اضافه شد.استقلال امروز و در دیداری مهم به مصاف تراکتور می رود. فرهاد مجیدی برای بازی امروز مقابل تبریزی ها، همان ترکیب بازی با آلومینیوم را انتخاب کرده و تنها سیداحمد موسوی را به جای دانشگر به زمین مسابقه فرستاده است.

نکته قابل توجه در اسامی بازیکنان استقلال برای این دیدار، قرار گرفتن نام هروویه میلیچ میان بازیکنان نیمکت نشین است. این بازیکن که آخرین بار در دیدار هفته بیستم لیگ برتر مقابل صنعت نفت نامش در لیست تیم قرار گرفت و به میدان نیز رفت و حالا پس از غیبت در سه بازی گذشته آبی پوشان مقابل پدیده، گل گهر و آلومینیوم در لیست تیمش قرار گرفته است.

این بازیکن که چند روز پیش در مصاحبه ای اعلام کرد با توجه به شرایط موجود و عدم تمدید قراردادش در انتهای فصل جدا می شود، پس از 43 روز غیبت، در دسترس فرهاد مجیدی قرار گرفته است و سرمربی آبی پوشان می تواند در صورت نیاز از مدافع کروات تیمش استفاده کند.البته در میان لیست بازیکنان استقلال، چند غایب بزرگ نیز دیده می شود. وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان همچنان درگیر مصدومیت است و این بازی را نیز از دست داد. شیخ دیاباته هم به دلیل عدم آمادگی به این بازی نرسید ضمن اینکه فرشید اسماعیلی به دلیل محرومیت، در این بازی غایب خواهد بود.
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: هرویه میلیچ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها