کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دفاتر پستی در روز‌های کرونایی دایر است

18 تير 1400 ساعت 12:13


گروه جامعه:  ‬تشدید شیوع ویروس کرونا و ثبت رکوردهای بالا در ابتلا و مرگ و میر ناشی از این ویروس باعث شد تا محدودیت‌ها و تعطیلات کرونایی جدی‌تر شود. در این بین، فعالیت‌ها در هر شهر و منطقه‌ای بسته به وضعیت ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا متوقف یا نیمه متوقف شده، با وجود این گروه‌های خدمت‌رسان در این مدت به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

در این راستا حسن عمیدی -مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست- با اشاره به فعالیت‌های شرکت ملی پست در شرایط شیوع کرونا در ایران، بیان کرد: از اسفندماه ۹۸ با شیوع ویروس کرونا در کشور، شرکت ملی پست هم‌قدم با دیگر افراد و سازمان‌هایی که به مردم خدمت‌رسانی کردند، در خط مقدم مبارزه با کرونا بودند، در حالی که مردم در قرنطینه بودند، اقلام و اشیا خود را از طریق شرکت پست ارسال می‌کردند.

وی ادامه داد: در این مقطع زمانی که کرونا سخت‌تر شده و وارد پیک پنجم کرونا شدیم، با توجه به اینکه مجموعه شرکت ملی پست در گروه یک و سازمان‌های خدمت‌رسان قرار دارد، مانند آتش‌نشانی، بیمارستان‌ها و مراکز اورژانس، خدمات آن جزء الزامات و ضروریات روزمره زندگی شهروندان است و هیچ اختلالی در فعالیت پست ایجاد نشده، بنابراین مردم می‌توانند خدمات خود را از شرکت پست دریافت کنند و ما می‌توانم به قطع زنجیره کرونا و خروج از این پیک کمک کنیم.

در دوران شیوع ویروس کرونا به ویژه تعطیلات دو هفته‌ای اخیر کسب‌وکارها، بخش عمده‌ای از خریدهای مردم به‌صورت غیرحضوری و از طریق فروشگاه‌های اینترنتی انجام می‌شود. با توجه به اینکه تحویل بخش عمده این بسته‌ها توسط شبکه پستی انجام می‌شود، شرکت ملی پست با بسیج تمامی امکانات موجود و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی، تلاش کرده بسته‌ها و امانات مردم را به موقع تحویل دهد.


کد مطلب: 281634

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/281634/دفاتر-پستی-روز-های-کرونایی-دایر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir