به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۲۸۱۹۰۹

ورود 1800 ایرانی به مرز نوردوز طی 48 ساعت

ورود 1800 ایرانی به مرز نوردوز طی 48 ساعت
گروه جامعه: سخنگوی گمرک ایران تاکید کرد: وضعیت تردد مرزی مسافران ایرانی عازم ارمنستان از صبح امروز به حالت عادی بازگشته است و تراکم بالای جمعیت در مرز نوردوز وجود ندارد.سید روح‌الله لطیفی سخنگوی گمرک ایران  گفت: ظرف دو روز گذشته 1800 ایرانی به مرز نوردوز برای ورود به ارمنستان و دریافت واکسن رایگان مراجعه کردند که به دلیل اقدام دولت ارمنستان در انجام تست کرونا برای ایرانیان وارد شده به انسوی مرز، ورود ایرانی‌ها به ارمنستان با کندی مواجه و منجر به ازدحام جمعیت در مرز نوردوز شد.
 
سخنگوی گمرک ایران اعلام کرد: با توجه به کند بودن خدمات مرتبط با انجام تست‌های کرونا توسط کشور ارمنستان در آنسوی مرز، تعداد مراجعین با انجام تست‌ها همخوان نبود و به همین دلیل تراکم بالایی از ایرانیان عازم ارمنستان در مرز نوردوز صورت گرفت.

او گفت: تراکم زیاد هموطنان در مرز نوردوز به اندازه‌ای بود که حتی خط جمعیتی روی پل مرزی هم رسید و عده‌ای از هموطنان نیز دچار گرمازدگی شدند که با همکاری تیم درمان ارمنستانی به مشکل این عزیزان رسیدگی شد.
 
روح‌الله لطیفی اعلام کرد: طرف ارمنستانی به ایران اعلام کرد که چون روند انجام تست‌های کرونا در آنسوی مرز به کندی صورت می‌گیرد، زمانی که جمعیت روی پل مرزی نوروز تخلیه شد اقدام به اعزام دیگر مسافران شود.
مرجع : روزنامه همشهری
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها