کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سوپرا A91-CF ادیشن، گرانترین نسخه تویوتا

19 تير 1400 ساعت 17:44


گروه اقتصادی: سوپرا A91-CF ادیشن، گرانترین نسخه سوپرایی است که تاکنون فروخته شده است. تویوتا سوپرا ۲۰۲۲ A91-CF،  کوپه  اسپرت دو نفره معمولی نیست. تعداد این خودرو اسپرت بسیار محدود بوده و دارای بیت‌های فیبر کربن کاربردی و سبک‌ است.با این اوصاف، تویوتا با ساخت سوپرا ۲۰۲۲ A91-CF  انتظار داشت برچسب قیمتی بالایی داشته باشد و اکنون به گفته این شرکت، تویوتا سوپرا محدود، با احتساب شارژ مجدد ۹۹۵ دلاری، ۶۴ هزار و ۲۷۵ دلار فروخته خواهد شد. نکته قابل توجه، این باعث می‌شود سوپرا ۲۰۲۲ A91-CF گرانترین سوپرایی باشد که تاکنون فروخته شده است.


در همین ابتدا باید گفت حروف CF مخفف کلمات فیبر کربن بوده، اما ما برای راحت‌تر شدن کار از همان دو حرف استفاده می‌کنیم.  CF ادیشن در صورت بارگیری باعث می شود قیمت این خودرو به مرز ۶۸ هزار دلار برسد. در نسخه جدید هواکش‌های فیبر کربنی در کنار به‌روزرسانی‌ها آیرودینامیک منجر به افزایش نیروی پایینی خواهد شد تا بتواند پایداری آن را در پیست مسابقه هم افزایش دهد.

در مقایسه، نسخه فعلی سوپرا ۲۰۲۱ A۹۱ (و همچنین محدود)  ۵۵ هزار و ۹۹۰ دلار برچسب قیمت دارد که با بیش از هشت نسخه بزرگ، مقرون به صرفه‌تر از نسخه جدید CF است. قیمت بقیه مدل‌های سوپرا ۲۰۲۲ هنوز مشخص نشده است، اما در حال حاضر باید بدانید که گرانترین سوپرا که می‌توانید خریداری کنید حدود ۵۵ درصد بیشتر از پایه ۲۰۲۱ سوپرا ۲.۰ است.

نسخه تویوتا سوپرا A91-CF ادیشن  ۲۰۲۲  در آمریکای شمالی به ۶۰۰ دستگاه محدود می‌شود، که آن را به نمونه‌ای نادر تبدیل می‌کند. قابل ذکر است سوپرا  CF ادیشن  ۲۰۲۲، موتوری  ۳.۰ لیتری دارد که دارای قطعاتی از فیبر کربن، به ویژه در جلو، پانل‌های کنار چرخ، کناره های جانبی و عقب و اسپویلر duckbill گسترده است.

این مجموعه همچنین دارای مجموعه‌ای از چرخ‌های ۱۹ اینچی است که منحصراً در رنگ مشکی مات وجود دارد، به علاوه یک کابین قرمز / سیاه از نو ساخته شده و بیت‌های فیبر کربن اضافه شده است. پیش بینی می‌شود که این خودرو گران در پاییز امسال همراه با قیمت گذاری رسمی عرضه شود.


کد مطلب: 281922

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/281922/سوپرا-a91-cf-ادیشن-گرانترین-نسخه-تویوتا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir